Dat gaat me wel goed af hoor. Ik krijg door het lopen ook energie namelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Ymke het volgende:
Ik zou sávonds laat echt geen puf meer hebben . Als het wam blijft ga ik nog liever voor mijn werk lopen om een uur of 6.
Fitnessen lukt me wel in de avond , maar ook niet meer om 22.00 uur denk ik
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Ymke het volgende:
Ik zou sávonds laat echt geen puf meer hebben . Als het wam blijft ga ik nog liever voor mijn werk lopen om een uur of 6.
Fitnessen lukt me wel in de avond , maar ook niet meer om 22.00 uur denk ik
Dat heb ik ook. Had vanavond echt geen puf om te gaan lopen, en die bank lag wel erg lekker. Ik was al half vertrokken. Figuurlijk dan, dus toch maar m'n schoenen aangetrokken, en ondanks het warme weer ging het boven verwachting goed. Les 14 en zo'n 6 km gelopen (dat is dus 10 à 11 km/u (incl wandelen). Dat rondje Slot Zuylen moet binnenkort dus wel gaan lukken. Nog maar 180 meter te gaan en de 'cirkel' is rond.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat gaat me wel goed af hoor. Ik krijg door het lopen ook energie namelijk
Ik ga ook morgen, vandaag de rustdag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:45 schreef Blik het volgende:
ik heb afgesproken om morgen te gaan, dat wordt flink puffen en zweten ben ik bang voor. Het is gelukkig maar 18 minuten interval ( 6 versnellingen van gemiddeld 1 minuut)
Vind het zelf een perfect rondje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga ook morgen, vandaag de rustdag.
Zal inderdaad pittig worden, ik denk dat ik ook laat ga lopen.
Ik heb gister trouwens dat rondje slot zuylen gelopen vanaf hier (deur - deur).
ging lekker, 43 minuten over gedaan totaal
Viel me nog mee, had gegokt dat ik ver uit de les zou lopen
Lekker rondje wel
Ja, het houdt ergens een keer op idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind het zelf een perfect rondje.
Probleem voor mij is nu dat mijn maximale rondje wat ik kan lopen zonder kruisingen nu te kort begint te worden. Ik moet volgende week 60 minuten hardlopen, en mijn rondje kan ik maximaal uitrekken tot 9.1 km. Dus ik moet even op zoek naar een goede uitbreiding in mijn rondje
Wat dat betreft ben ik blij dat ik gisteravond ben geweestquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:54 schreef Abbadon het volgende:
pffff....wat klam vandaag...weet niet of ik wel ga rennen vanavond, als het zo blijft....
ja...dit gaat duidelijk niks worden...volgens mij ben ik na 50 meter al doorweekt....lekker vrijdagochtend weer...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik gisteravond ben geweest
Ik heb juist liever de winter met hardlopen dan 25+ graden. OP de kou kun je je nog kleden. Enige nadeel is dat het hier vaak hard waait en regent/sneeuwt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben die z'n trainingen van het weer af laten hangen. In de zomer zul je me niet horen klagen... maar in de winter kom ik maar moeilijk huis uit. Kou + Wind![]()
Ik kan niet wachten tot ik m'n huusje heb gekocht en een lopende band in een hok gooi, dan kan ik tenminste uit de wind trainen.
Loopband kun je in een bepaalde hoek zetten om meer weerstand te creeren. En als je wind lekker vind vanwege de weerstand kun je ook harder gaan lopen op je band.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb juist liever de winter met hardlopen dan 25+ graden. OP de kou kun je je nog kleden. Enige nadeel is dat het hier vaak hard waait en regent/sneeuwt.
En op een loopband vind ik echt geen ruk aan met lopen, zit je daar in je kamertje op de loopband te lopen. En in de wind trainen is juist ook weer goede training voor je conditie
Dat dus...nu even bedenken wanneer ik wel les 4 ga lopenquote:
nou wel bijhouden hequote:Op donderdag 3 juli 2008 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat dus...nu even bedenken wanneer ik wel les 4 ga lopen
vandaag?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat dus...nu even bedenken wanneer ik wel les 4 ga lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |