Als jij nu eens een soortgelijke foto post, dan heb je recht op commentaar.quote:
Van mijn neusgaten? No probquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als jij nu eens een soortgelijke foto post, dan heb je recht op commentaar.
Bring it on babe.quote:
yes it would... because everybody knew it was your clone... we hebben hier Tha_Erik zitten... een mod weet je nog...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Zonder de TT was mijn 2de kloon nooit gebanned.
Een mod kan niet bannen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
yes it would... because everybody knew it was your clone... we hebben hier Tha_Erik zitten... een mod weet je nog...
Mams, Papa is dood.quote:
Jawel, hij heeft echt een lekkere body jeweets...quote:
Spit zelf maar!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:24 schreef HemaRose het volgende:
Zeg PJO, je moet HIW vragen of ie Paul z'n hyves wil doorspitten in de comments, daar zou het wel moeten staan als ie gaat verhuizen.
HIW en PJO hebben een bed gedeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft echt een lekkere body jeweets...
Ben je nu te laat meequote:
Ik erken, noch ontken deze feiten...quote:
Je woont op kamers?quote:
Ik heb geen hyves. En Paul is best een aardige gozer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Ik ga Paul niet toevoegen aan m;n hyves.
geen commentaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef HemaRose het volgende:
Hoe kan je dan zeggen dat NJO een goed lijf heeft.
Verkapt-lees-alles-nog-eens-terug-HIW
Geloof ik graag. En heb nooit gezegd dat Paul lelijk is.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves. En Paul is best een aardige gozer.
Sodeju dat was een lange trainingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar m'n laatste training
Ben benieuwd of we 't allemaal gaan redden en tot hoe laat we moeten zwoegen vanavond.......
Ookquote:
Anders zorg ik persoonlijk wel voor dat je geen kans gaat maken bij tquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef HemaRose het volgende:
[..]
Ik ga Paul niet toevoegen aan m;n hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |