Lijkt me niet mogelijk, dan eerder in 5. Die winst tegen Novak gaat hem verder drijven.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
Safin ook begonnen. Hem kennende verliest-ie in drie.
Nee, loopt me te ver achter. Gewoon BBC (waarom nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:49 schreef TubewayDigital het volgende:
kijken jullie allemaal op die site van Net5?
Alles zit net mee bij hem en bij ferrer gaat et allemaal net fout.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch wel erg opvallend, dat Ancic de overhand heeft. Zo sterk vond ik hem nog niet dit toernooi.
Bedankt voor de tip ..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:49 schreef TubewayDigital het volgende:
kijken jullie allemaal op die site van Net5?
Bullshit, hij speelt altijd zo. En dat is niet rammen en hopen, gewoon richten en gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Jasza het volgende:
Ancic heeft wel erg veel geluk(klasse), dit is gewoon de bal raken en hopen, valt echt allemaal goed voor hem.
Nou dat heb ik de afgelopen week niet van hem gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bullshit, hij speelt altijd zo. En dat is niet rammen en hopen, gewoon richten en gaan.
Nee, maar wat 'ie doet is NU niet hopen dat 'ie ingaat hoor, dat is de grootste onzin. Niet er omheen draaien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou dat heb ik de afgelopen week niet van hem gezien.
Ik doelde op dat ene punt waar hij de bal van de grond afhaalde, daar kon ie alleen ze racket tegenaan zettenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar wat 'ie doet is NU niet hopen dat 'ie ingaat hoor, dat is de grootste onzin. Niet er omheen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |