abonnement Unibet Coolblue
pi_60512169
Leuk Arsene
Prestigieuze cup, veel fans in het stadion en dan kom je met deze opstelling tegen Juve:
Fabianski

Eboue
Senderos
Djourou
J Hoyte

Wilshere
Denilson
Ramsey
K Gibbs

Vela
Bendtner
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:50:47 #252
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60512237
Zit Bazarite nog op de bank? of andere jonge goden. Wel leuk dat Ramsey speelt.

Wat is de opstelling van Juve? of moet ik nu naar het andere topic
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_60512418
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
Zit Bazarite nog op de bank? of andere jonge goden. Wel leuk dat Ramsey speelt.

Wat is de opstelling van Juve? of moet ik nu naar het andere topic
De bank weet ik niet. Het is wel live te volgen op veel plekken.
Juve: Buffon, Grygera,Mellberg, Chiellini,Molinaro, Marchionni,Sissoko,Mendes, Nedved, trezeguet, Iaquinta
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60512444
quote:
Ook als Arsenal komt geen politie in Gelredome
Engelse voetbalfans krijgen normale behandeling.


Bij FC Twente-Arsenal, 13 augustus in Gelredome, is geen politie aanwezig. Ook kunnen de Engelse fans die voor de wedstrijd in de voorronde van de Champions League naar Nederland komen in het stadion gewoon bier kopen.

"Je moet je maatregelen nemen, maar we doen het net als bij wedstrijden van Vitesse", zegt Jasper van Amstel, directeur van Gelredome. "Dus is er alleen politie buiten het stadion en schenken wij gewoon bier. Wij gaan wel uit van het volle- bakscenario", zegt Van Amstel. "Verder zullen er ook stewards van FC Twente aanwezig zijn. Zij kennen de Twente-supporters natuurlijk goed."
Van Amstel heeft er, ondanks de slechte naam die Engelse supporters hebben, alle vertrouwen in. "Ik ga uit van een voetbalfeest. Toen Vitesse voor de Uefa Cup tegen Liverpool speelde (2002, 10 nederlaag, red.), hadden we hetzelfde beleid en ging het prima."

De politie wist gisteren nog niet of de loting tot speciale maatregelen leidt. "Wij zullen met alle betrokken partijen uitvoerig bekijken welke maatregelen nodig zijn om de wedstrijd in goede banen te leiden", zegt een woordvoerder. " Samen zullen we tot een goede aanpak komen. Daarbij sluiten we op dit moment nog geen enkele maatregel uit."

Ook de gemeente Arnhem heeft nog bedenktijd nodig. "Het overleg loopt nog", zegt een woordvoerder. In april lag de gemeente nog dwars toen FC Twente een wedstrijd in de play-offs in Gelredome wilde spelen. "Toen was er ook politie nodig op andere plekken", luidt de uitleg. "Dit verzoek hebben we blanco bekeken en nu vonden we het wel een goed idee om toestemming te geven. Beide ploegen zijn dan ook van harte welkom."

Zie ook pagina 18

Invasie Arsenalfans zorgt voor opwinding in plaats van angst
Arnhem ziet komst supporters als een mooie kans.


Engelse voetbalfans staan bekend als de stoutste jongetjes onder de supporters. Bovendien volgen ze hun club, kaartje of geen kaartje, massaal. Dus geen verbaasde gezichten alstublieft als er op woensdag 13 augustus een paar duizend in voetbalshirts gehulde Engelsen door Arnhem wandelen.

Een beeld dat tot doemdenken kan leiden, maar dat grappig genoeg niet doet. "Voor FC Twente vind ik het niet leuk", zegt Jasper van Amstel, directeur van Gelredome. "Maar het is een mooi affiche. Ik verwacht een prachtige voetbalavond. Misschien kan Twente wel stunten en zorgt het voor een nieuw stukje Gelredome- historie." Ook bij de politie wint opwinding het van de angst. "De meeste collega's vinden dit geweldig", zegt een woordvoerder. "Het zijn toch de krenten in de pap. Ook al is het vakantietijd, niemand zal het erg vinden die dag te werken."

De kroegen dan? "Wat doen Engelsen als ze in een vreemde stad zijn?", vraagt Roel de Boer van de Arnhemse afdeling van Horeca Nederland.
" Dan gaan ze de kroeg in. Ik denk dat een paar cafébazen deze loting helemaal niet erg vinden. We moeten dit als een kans zien en niet als een bedreiging."
Zelfs de gemeente reageert enthousiast. "We zijn blij dat een Europese topclub in Gelredome komt", klinkt het.
De positivo's lijken het gelijk aan hun zijde te hebben. In februari 2007 voetbalde Arsenal bij PSV. Hoe gezellig dat was blijkt uit een Brabantse reactie op een internetforum

De Gelderlander 02-08-08
Dat de politie altijd buiten blijft is natuurlijk gelogen van Van Amstel.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

1 SMSje naar Engeland en 2 kaarten voor het uitvak zijn geregeld.
1 nadeel is het net dat er waarschijnlijk gewoon blijft hangen.
pi_60512502
Arsenal heeft het meeste balbezit en is dreigender. Juve 2 kansen, 2 keer Trezequet die uit buitenspel positie scoort. 1 keer afgekeurd maar helaas...0-1 bij rust. Hopen op wat wissels.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60512733
Adebayor voor Vela, Gallas voor Senderos, Diaby voor Ramsey. 3 wissels vooralsnog. In ieder geval een vooruitgang.

en in de 60e minuut, na flink wat mogelijkheden voor Arsenal:
Hoyte, Wilshere, Eboue uit
Walcott, Nasri, Sagna in

[ Bericht 37% gewijzigd door Tim86 op 02-08-2008 18:38:50 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60512830
Even tussendoor:
Gallas blijft aanvoerder Arsenal

William Gallas fungeert ook komend seizoen als aanvoerder van Arsenal. De Franse verdediger heeft opnieuw de band gekregen van manager Arsene Wenger. Deze heeft zijn beslissing vrijdag kenbaar gemaakt aan de selectie.

Wenger zei in april dat hij de rol van Gallas zou evalueren. De beslissing van de Franse oefenmeester is positief uitgepakt voor de verdediger. Deze draagt al sinds augustus 2007 de aanvoerdersband van The Gunners.
"Als hij speelt, is hij aanvoerder", zegt Wenger op de clubsite van Arsenal.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:41:10 #258
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60513022
hpoe speelden ramsey en vela?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_60513079
Ramsey best aardig, Vela onzichtbaar. Wilshere was wel heel erg goed.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 19:08:18 #260
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60513492
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:04 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat de politie altijd buiten blijft is natuurlijk gelogen van Van Amstel.
[..]

1 nadeel is het net dat er waarschijnlijk gewoon blijft hangen.
Wat een zenuwengedoe voor niets zeg

Arsenal supporters zijn zowat de meest friendly die je maar kan treffen dus er zal niets gebeuren.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60513518
Ade valt goed in. Erg dreigend en 3,4 goede kansen. Helaas geen goals..eindstand 0-1, zwaar onverdiend.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60513568
Oefenwedstrijden kunnen me gestolen worden maar toch lullig om de vele fans teleurgesteld naar huis te sturen.
pi_60523880
Valt de wedstrijd van Arsenal - Real Madrid ergens te volgen op tv vanavond ?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:07:45 #264
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_60523911
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:05 schreef ROFLOL het volgende:
Valt de wedstrijd van Arsenal - Real Madrid ergens te volgen op tv vanavond ?
Sport1
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_60524922
quote:
De supporters van Arsenal die nog hopen op Londens vuurwerk op de transfermarkt zullen vermoedelijk teleurgesteld worden. Manager Arsène Wenger sluit niet uit dat er geen spelers meer bijkomen. "We kijken rustig rond. Als er iets op ons pad komt zullen we actie ondernemen, maar ik kan er ook mee leven als er niets meer gebeurd." (Officiële website Arsenal)
quote:
Arsenal bereidt echter in het geheim een bod voor op Barcelona-jongeling Bojan Krkic (foto). De Spanjaard van Servische komaf maakte het voorbije seizoen indruk bij de Blaugrana, en past gezien zijn zeer jonge leeftijd (17 jaar) perfect in de filosofie van coach Arsène Wenger. (El Mundo Deportivo)
quote:
Roman Pavlyuchenko (foto) kan tekenen bij Tottenham Hotspur, maar zelf gaat de Russische EK-revelatie liever aan de slag bij Arsenal of Chelsea. “Ik hou van de Premier League, en ik wil er dolgraag spelen. Maar als ik naar Engeland ga, dan wil ik het shirt van Arsenal of Chelsea dragen”, aldus de spits. (Sport-Express)
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60524989
Bojan Krkic? Lijkt me niet dat Barcelona hem laat gaan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60525036
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:08 schreef F1Bas het volgende:
Bojan Krkic? Lijkt me niet dat Barcelona hem laat gaan.
Zeker niet nu ze die Dos Santos, ook een jong talent, hebben laten gaan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60525100
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:08 schreef F1Bas het volgende:
Bojan Krkic? Lijkt me niet dat Barcelona hem laat gaan.
Ik weet wel zeker dat ze hem niet laten gaan!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 augustus 2008 @ 13:17:29 #269
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60525150
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wat een zenuwengedoe voor niets zeg

Arsenal supporters zijn zowat de meest friendly die je maar kan treffen dus er zal niets gebeuren.
Het is eerder de journalist die zenuwachtig doet dan de politie - zo te lezen. Jij gaat ook naar de wedstrijd neem ik aan? Ik niet maar mogelijk dat ik naar O'Connels ga ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:28:00 #270
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60525334
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ze hem niet laten gaan!
Wees daar maar niet zo zeker van. In Spanje mag je een speler onder de 18 geen profcontract geven. En aangezien hij nog maar 17 is.

Een soort Cesc-je dus. Maar dat wist jij vast al wel.
pi_60525385
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:28 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wees daar maar niet zo zeker van. In Spanje mag je een speler onder de 18 geen profcontract geven. En aangezien hij nog maar 17 is.

Een soort Cesc-je dus. Maar dat wist jij vast al wel.
Alleen is Bojan al doorgebroken bij Barca en was Cesc dat nog niet.
Ik denk niet dat Bojan nu naar Arsenal zou willen.
  Moderator zondag 3 augustus 2008 @ 13:35:19 #272
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60525458
Walgelijk om zulke jonge spelers te willen kopen, slavenhandel en gewoon kansloos dat je als ploeg je eigen jeugd niet kunt kweken, maarja prijzen win je er toch niet mee.
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:35:25 #273
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60525462
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:31 schreef sjimz het volgende:
Ik denk niet dat Bojan nu naar Arsenal zou willen.
We hebben die knakker ook niet nodig. Het kopen-om-het-kopen laten we wel aan Real en Barcelona over.
pi_60525483
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:35 schreef Gunner het volgende:

[..]

We hebben die knakker ook niet nodig. Het kopen-om-het-kopen laten we wel aan Real en Barcelona over.
Ik denk dat jullie hem goed zouden kunnen gebruiken hoor.
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:36:50 #275
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60525484
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Walgelijk om zulke jonge spelers te willen kopen, slavenhandel en gewoon kansloos dat je als ploeg je eigen jeugd niet kunt kweken, maarja prijzen win je er toch niet mee.
Ja echt walgelijk gedrag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')