Pijpje, of heb je een beugel?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, laat 'm maar lekker internationaal gaan. Vooral internationaal blijven ook.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:23 schreef on_air het volgende:
Roel, geen woord commentaar tot je de tekst ook kent.
Op een party als DefQon draaien ze een bepaald nummer meedere malen? Het is geen set, per DJ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Chasing Cars en dan moeten denken aan Defqon, omdat je een andere versie daar 10talle keren heb mogen horen...
Die Chasing Cars versie kotste bijna elke dj wel uit de speakers. Erg irritant. En in bijna elke tent kwam het weer terug...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Op een party als DefQon draaien ze een bepaald nummer meedere malen? Het is geen set, per DJ?
Wat absurd storend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Chasing Cars versie kotste bijna elke dj wel uit de speakers. Erg irritant. En in bijna elke tent kwam het weer terug...
Klinkt bijna als op vakantie gaan. Vorig jaar op Kreta kon je elke avond weer over de boulevard lopen en uit elke discotheek kwam Umbrella naar buiten geknald. Ja mensen... daarmee onderscheid jouw dischotheek zich van die van de buren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Chasing Cars versie kotste bijna elke dj wel uit de speakers. Erg irritant. En in bijna elke tent kwam het weer terug...
Ja, en ontzettend truttigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klassiek bedje-met-hoofdletter-K
Stream loopt niet lekker inderdaad...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:28 schreef on_air het volgende:
Gzus, wat loopt die stream achter.
welke hebben jullie op staan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stream loopt niet lekker inderdaad...
heb mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam opstaan. weet eigenlijk niet of die achter looptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beeld van 3fmfan.nl
Radio aan via de Ether
Eigenlijk is het ook allemaal dezelfde stream, maar dan alleen soms vanaf een iets andere server. Veel zal het dus niet schelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam opstaan. weet eigenlijk niet of die achter loopt
Als je 't over de duivel hebt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt bijna als op vakantie gaan. Vorig jaar op Kreta kon je elke avond weer over de boulevard lopen en uit elke discotheek kwam Umbrella naar buiten geknald. Ja mensen... daarmee onderscheid jouw dischotheek zich van die van de buren.
Waar sloeg de "Iiiee" op: de webcambeelden of Rhianna...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef on_air het volgende:
Ik durf niet meer vrijelijk commentaar te leveren... Maar Iiiee.
Nou, ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam opstaan. weet eigenlijk niet of die achter loopt
Moet ik kiezen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar sloeg de "Iiiee" op: de webcambeelden of Rhianna...
Je weet maar nooit wie er meeleest en beledigd wordt door je commentaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef on_air het volgende:
Ik durf niet meer vrijelijk commentaar te leveren... Maar Iiiee.
Oja, dat was het.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie er meeleest en beledigd wordt door je commentaar.
Ik zat ook al te twijfelen of ik er wat van moest zeggen of niet. Voor bier en tieten kijk ik dan toch wat liever in dit topic.quote:
Had soortgelijk idee. We poetsen het hier beeldtechnisch zelf wel op.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te twijfelen of ik er wat van moest zeggen of niet. Voor bier en tieten kijk ik dan toch wat liever in dit topic.
no kiddingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |