Deze twee bij mij:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
deze is mijn favoriet uit deze geniale serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is z'n youtube page.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
Mwah, beetje matig.quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef Tism het volgende:
Deze is toch ook weer erg goed bedacht!..![]()
Kansloos2quote:
gelijk maar even kansloos in de remix ;-)quote:
Grappigquote:Op zondag 7 september 2008 14:44 schreef Compass het volgende:
Een oud klasgenoot van me is verhuist naar zweden en heeft daar met wat nieuwe vrienden een filmpje gemaakt. Ik vond hem opzich wel grappig en hij vroeg of ik ehm even aan andere mensen wou laten zien dus bij deze...
Why you shouldn't own a gun
Comments graag in het engels!!!
Wow, dat is echt vet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef dubidub het volgende:
Vanaf 0:32 het decor van Etienne de Crecy tijdens z'n optreden. Hoe vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pumz op 12-09-2008 10:04:30 ]
Daar heeft Danny iets heel moois op verzonnen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:55 schreef Fogel het volgende:
Beetje te groot plaatje om hier als origineel te plaatsen, dus maar een link http://farm4.static.flick(...)0126_o.jpg?t=1053139
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |