abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60025379
Misschien nog een goede tip voor TS: veel pc voedingen hebben ook een 220/110V schakelaar. Als je hem op 110V zet dan loopt je pc veel zuiniger en bespaar je heel veel energie, is goed voor het milieu!
pi_60028129
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:51 schreef Farenji het volgende:
Misschien nog een goede tip voor TS: veel pc voedingen hebben ook een 220/110V schakelaar. Als je hem op 110V zet dan loopt je pc veel zuiniger en bespaar je heel veel energie, is goed voor het milieu!
Kun je probere
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_60037080
je kunt ook maar een van de twee pinnetjes van de stekker in het stopcontact doen, dan bespaar je nog meer
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:16:07 #24
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_60037441
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik vind het stom dat ze geen duidelijke symbolen hebben bedacht.
De voertaal is Engels, dus mijn voorstel zou zijn: o van on voor aan en o van off voor uit.
Dan hoef je alleen maar te onthouden of dat nou geldt als het symbool omhoog of omlaag staat.
Is dit sarcastisch? Ik hoop het, maar ik reageer toch, voor het geval dat: de symbolen vind je zelfs op koffiezetapparaten terug.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_60039930
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik vind het stom dat ze geen duidelijke symbolen hebben bedacht.
De voertaal is Engels, dus mijn voorstel zou zijn: o van on voor aan en o van off voor uit.
Dan hoef je alleen maar te onthouden of dat nou geldt als het symbool omhoog of omlaag staat.
God allemachtig, wat is er zo raar aan de symbolen 1 en 0.. moet je eens een streepje op papier zetten, en het blaadje 90 graden draaien (zodat de lange kant van het vel aan de zijkant komt), en dan lijkt het net op een 1
OHJA!
Als je het nou nog niet snapt zeg je het maar, dan leg ik het wel even uit, het is tenslotte hogere wiskunde..
pi_60049545
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:27 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

God allemachtig, wat is er zo raar aan de symbolen 1 en 0.. moet je eens een streepje op papier zetten, en het blaadje 90 graden draaien (zodat de lange kant van het vel aan de zijkant komt), en dan lijkt het net op een 1
OHJA!
Als je het nou nog niet snapt zeg je het maar, dan leg ik het wel even uit, het is tenslotte hogere wiskunde..
Oh, dan moet je de PC dus gewoon 90 graden draaien.
Waarom doen ze dat dan niet in de fabriek al?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')