abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59734128
Vanwege een verhuizing naar het centrum en het niet in aanmerking komen voor een parkeervergunning, bij deze te koop:

Een donkerrode, heerlijke rijdende Volvo 850 sedan, 2.5i-20v (170pk) uit 1995. De auto is van alle gemakken voorzien, waaronder links-rechts gescheiden ECC (climate control), cruisecontrol, mistlamp, JVC/JBL audio-systeem, skiluik, half-lederen interieur, alarm met afstandsbediening, cv met afstandsbediening, nette originele 15"lm velgen, verstelbaar stuur, 4x elektrische ramen, enz enz.

Het betreft een 850 Sportsline, heeft 261xxx km gelopen en loopt nog steeds als een zonnetje. De auto heeft motorisch geen noemenswaardige minpunten, apk tot ergens eind dit jaar. Gemiddeld verbruik rond de 1:11 (stad/snelweg)

De koppeling zit vrij hoog, maar slipt niet. Een complete nieuwe koppeling kost incl montage en nieuwe drukgroep rond de 300 euro. Daarnaast is het tijd voor een kleine onderhoudsbeurt (vervangen van bougies en oliefilters ed), kosten bij een universele garagist rond de 75 eruro. Hier is rekening mee gehouden in de vraagprijs.

Zeker na deze kosten garandeert de auto nog jaren rijplezier. De motor is beresterk (170pk wil ook nog best vooruit: 0-100 8.9 en top van 230) en het comfort is heerlijk. Daarnaast ligt hij lekker strak op de weg, veel strakker dan de stationvariant! Eigenlijk zeer jammer dat ie weg moet, maar het is voor mij altijd een luxe, een jongensdroom, geweest. Nooit een noodzaak.

Vraagprijs, met inachtneming toekomstige kosten van koppeling en beurt: 1400,- . Bespreekbaar.

Voor foto's: jcmuhlenbaumer@hotmail.com

[ Bericht 0% gewijzigd door SuN-CRuSHeR op 27-06-2008 16:20:31 ]
pi_59734711
kan jij hier geen foto's op zetten
pi_59745547
Nee, die staan op een pc waar ik momenteel niet bij kan. Maandag weer.
pi_59745914

Zo 1 dus

Motoren zijn inderdaad onverwoestbaar, kun je zeker nog het dubbele mee rijden.

Je had toch trouwens eerst een groene 2.0 460?
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_59749419
Ja (wel zonder R-spoilers natuurlijk), klopt en ja.
pi_59750356
Hoe zijn de banden?

Is gas inbouwen mogelijk?

Onderhoudsboekjes ingevuld en aanwezig?

Waar te bezichtigen?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_59751582
Waarom zet je die foto's hier niet neer? www.imageshack.us of iets dergelijks, scoor je punten mee
pi_59753562
Ik heb zelf genoeg webspace, dat is geen probleem. Heb de foto's alleen de foto's momenteel ff niet bij de hand. Geinteresseerden kunnen altijd ff een mailtje sturen voor foto's. Het scoren van punten bij m'n forumvrienden geef ik niet zo veel om

Onderhoudsboekjes zijn ingevuld tot 180dkm, vanaf daarna wel diverse rekeningen aanwezig (oa distr riem). Banden zijn nog redelijk, niet meer als nieuw maar gaan nog wel ff mee.

Gas inbouwen heb ik geen ervaring mee, maar zou niet weten waarom dit niet zou kunnen. Je mist dan wel een groot deel van de achterbak denk ik.
pi_59856574
foto's?
pi_60050352
Al verkocht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')