Nee het is por, my bad, faz is als je het zelf geeft zeg maar mijn portugees sux big time, ik was 4/5 toen ik het voor het laatst echt serieus sprakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
faz favor is iets als: ik zou graag willen?
Neem ik aan?
ja klopt als een busquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:43 schreef Logician het volgende:
tvp:
[..]
Nee het is por, my bad, faz is als je het zelf geeft zeg maar mijn portugees sux big time, ik was 4/5 toen ik het voor het laatst echt serieus sprak![]()
por favor is ong als mag ik aub?
uma is een
Ja sorry vind hem zelf ook niet echt super maar moest snel iets verzinnenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:43 schreef Ludootje het volgende:
@ TT: Hmm, moet zeggen dat ik het dus nog niet echt heb
Nog een weekje stage en dan ben ik klaar. Misschien dan wel
Ja mijn probleem is dus omdat ik zo klein was ik het nooit heb leren schrijven,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ja klopt als een busik moet het ook vaker gaan schrijven merk ik, spreken doe ik dagelijks... maar raak een beetje in de war op papier zeg maar
Ja we gaan hardquote:
Komt denk ik ook omdat het totaal niet op Nederlands lijkt qua spelling en grammatica, dat je het daardoor snel vergeet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ja klopt als een busik moet het ook vaker gaan schrijven merk ik, spreken doe ik dagelijks... maar raak een beetje in de war op papier zeg maar
Ach ja, ik kan me voorstellen dat mensen er wel mee bezig zijn. Bij mij moet het nog even komenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja sorry vind hem zelf ook niet echt super maar moest snel iets verzinnen
Zou heel goed kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat het totaal niet op Nederlands lijkt qua spelling en grammatica, dat je het daardoor snel vergeet.
bij mij duurt het nog heeeeel lang voordat ik dat gevoel krijgquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan me voorstellen dat mensen er wel mee bezig zijn. Bij mij moet het nog even komen
Zou nu ook wel graag op een terras willen zitten, maar zit nog op stagequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe ik wilde ook van alles doen voor zum studie, maar ik denk dat ik alles maar afschuif op de laatste dag.
Terrasje iemand?
Ziek meldenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zou nu ook wel graag op een terras willen zitten, maar zit nog op stage
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:59 schreef Kluts het volgende:
Ik ga niet eens op vakantie, dus ik ben het zieligst.
Same here. Het was óf op vakantie, óf naar elke party gaan die me enigszins leuk lijkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Naja paar festivals.
Ach ik moet een potje samenstellen voor aankomend sport seizoen dus vakantie was me even te duur, voorderest wel een paar leuke feesten hier in NL en buitenland. Dus kom de zomer wel weer door hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Het was óf op vakantie, óf naar elke party gaan die me enigszins leuk lijkt.
Festivals zijn leukquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Naja paar festivals.
Parkpop, Bospop, Melt! festival, Area 4, Mysteryland. Dan geloof ik het wel weer dit jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Festivals zijn leuk
Jammer dat ik niet naar Latin Village kan
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zou nu ook wel graag op een terras willen zitten, maar zit nog op werk
Vandaag 19:00 tot Maandag 15:00 en als ik vrij kan krijgen nog een paar daagjes Alp D'huez tijdens de Tour de France, but that's about it...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:59 schreef Kluts het volgende:
Ik ga niet eens op vakantie, dus ik ben het zieligst.
Jij gaat dan nog wel weg,maar ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaag 19:00 tot Maandag 15:00 en als ik vrij kan krijgen nog een paar daagjes Alp D'huez tijdens de Tour de France, but that's about it...
Nah, heb je een grafhekel aan wielrennen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij gaat dan nog wel weg,maar ik voel met je mee.
't Is een samenzweringquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:17 schreef Kluts het volgende:
djeez, waarom gaat dit topic altijd in sneltreinvaart, TENZIJ ik er ben?
Dát klinkt alweer een stuk beter! Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, heb je een grafhekel aan wielrennen? eigenlijk wel![]()
Zo ja, dan kun je meegaan naar de Alp d'Huez.
Paar daagjes met je bolle ass in de brandende zon zitten, iedere dag dronken worden, toffe vreemden ontmoeten en interviewtjes geven aan de buitenlandse pers.
Mooie rondingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dát klinkt alweer een stuk beter! Wanneer is dat?
Trouwens, bolle ass?
Maar meestal als jij reageer, dan zijn er bepaalde (lees: hele specifieke) mensen ook aanwezig waardoor sommige andere mensen niet reageren. tquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:17 schreef Kluts het volgende:
djeez, waarom gaat dit topic altijd in sneltreinvaart, TENZIJ ik er ben?
Nee, nu is het me allemaal een stuk duidelijker...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar meestal als jij reageer, dan zijn er bepaalde (lees: hele specifieke) mensen ook aanwezig waardoor sommige andere mensen niet reageren. t
Ik zal de kliekjes gebeuren nog wel eens in kaart brengen op een langzame middag.v
Zonet werd er aan mij gevraagd of ik een spoedje wil doen, dus even minder fokken en meer werken op het werkp
Dat klinkt best lekker moet ik zeggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, heb je een grafhekel aan wielrennen?
Zo ja, dan kun je meegaan naar de Alp d'Huez.
Paar daagjes met je bolle ass in de brandende zon zitten, iedere dag dronken worden, toffe vreemden ontmoeten en interviewtjes geven aan de buitenlandse pers.
Zal je een beetje helpen. Ik kan het met iedereen vinden en weiger me in een kliekjes-hokje te laten vangenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
t
Maar meestal als jij reageer, dan zijn er bepaalde (lees: hele specifieke) mensen ook aanwezig waardoor sommige andere mensen niet reageren.
v
Ik zal de kliekjes gebeuren nog wel eens in kaart brengen op een langzame middag.p
Zonet werd er aan mij gevraagd of ik een spoedje wil doen, dus even minder fokken en meer werken op het werk
Kliekjes?? Nog niks van gemerkt ben benieuwd naar je lijstje en dat van liquidootjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zal je een beetje helpen. Ik kan het met iedereen vinden en weiger me in een kliekjes-hokje te laten vangen
Ach, sommigen kennen anderen ook buiten dit forum, maar ik heb niks gemerkt van kliekjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kliekjes?? Nog niks van gemerkt ben benieuwd naar je lijstje en dat van liquidootje
Gewoon ff wachten, hier is het ook een komen en gaan van de zonquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:45 schreef Kluts het volgende:
Ja hoor, heb ik me net met laptop en al op het balkon geinstalleerd, zon weg.
Hier is de zon!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:45 schreef Kluts het volgende:
Ja hoor, heb ik me net met laptop en al op het balkon geinstalleerd, zon weg.
Da's een goeie... Eind juli volgens mij... Ik hoef alleen maar een frituurpan en een laptop mee te nemen werd me van de week verteld, dus ik ben er in feite al klaar voorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trouwens, bolle ass?
Hij bedoeld bolle buik van al het bier denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trouwens, bolle ass?
Is het ook...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat klinkt best lekker moet ik zeggen
What else do you need, zou ik haast zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's een goeie... Eind juli volgens mij... Ik hoef alleen maar een frituurpan en een laptop mee te nemen werd me van de week verteld, dus ik ben er in feite al klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |