Jij mag bij ons de vloer nog niet eens schoonlikkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef SuperwormJim het volgende:
verkapt-ts-is-schoonmaker-in-een-lab-topic
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef SuperwormJim het volgende:
verkapt-ts-is-schoonmaker-in-een-lab-topic
en nog een slechte schoonmaker ook zo te horen ...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij mag bij ons de vloer nog niet eens schoonlikken
Zo te zien mist TS ook een paar hersencellenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:39 schreef Pool het volgende:
Terecht klacht met heldere [PAINT].
Ik lees in de krant inderdaad ook altijd over dat cellentekort in Nederland.
Cellen pwnen door hun RNA af te pakkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:40 schreef Pool het volgende:
Ik zou trouwens voortaan RNA gebruiken in plaats van DNA. Heb je niets aan, maar het is wel makkelijker te PWNen.
Gezien het aantal reacties begrijpt de gemiddelde KLB-user er niets van, dus wie mist er nu een paar hersencellen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zo te zien mist TS ook een paar hersencellen
KOPEN!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
gatewaydat is toch voor die mietjes die niet gewoon durven te cloneren
aha op zo'n manierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Ik wilde old-school kloneren, maar da's niet zo handig i.v.m. multiple knock-outs...
Te duur zegt de baasquote:
Giet je eigen platenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:33 schreef SuperWeber het volgende:
Subsubklacht: Collega's die te lui zijn om Km en Amp platen te gieten
Dat ga ik godverdomme ook doen, zodat mijn kutcollega's die weer op kunnen makenquote:
zeg tegen je baas dat jij ook duur bent en je collega's geen competente cellen kunnen makenquote:
Heb ik al gedaan/gemaakt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeg tegen je baas dat jij ook duur bent en je collega's geen competente cellen kunnen maken
of koop nieuwe CaCl2
Peg4000 mêb, ken je het niet...quote:
Nee daarvoor moet je bij medici zijn, niet bij moleculair biologenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |