feli!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
Wanneer hoor je hoe je ervoor staat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Noodlez het volgende:
Nope, kan nog max. 54 punten halen. Ondergrens is 46, dat moet zeker lukken.
Hoeveel studies heb je tegelijk willen doen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:14 schreef Sport_Life het volgende:
Heb de ene in februari dit jaar gehaald en mn 2e P krijg ik hopelijk ergens volgende week. Moet nog wat dingen van stage en SLB inleveren.
Ik had er 3 kunnen hebben, maar ik mis er eentje op 8 studiepunten.. (gestopt met studie na een jaar)
Ik deed er tijdelijk 2 tegelijk, ben inmiddels met beide dus gestopt en met andere verder gegaan. Op zich wel leuk traject zo, ben deze week voor de derde keer een portfolio voor mn P aan het maken... nog steeds dezelfde inhoud als 2 jaar geledenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:15 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Hoeveel studies heb je tegelijk willen doen?
stek 'm int gatquote:
Klinkt herkenbaar, ik heb er in totaal 2 jaar over gedaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik haal em in februari wel. Had in blok 3 een vak niet gehaald, waarna ik al geen kans meer had om het te halen. Daarna in blok 4 te weinig gedaan en dus maar 4/6 vakken gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |