Ik zit in een opleidend traject, dus ik ben zeg maar 'student' zijnde.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:36 schreef Jarno het volgende:
Vakantie? Ben je werkeloos ofzo?
Allen neequote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:53 schreef titanio het volgende:
Sjonge jonge, helemaal om 8 uur al? Maar je was wel wakker genoeg om naar buiten te lopen, een foto te maken, die op je PC te laden, en ook nog naar FOK te uploaden.
Jij bent er vast een van Tempo Team!
Overigens wel een leuk buurtje waar je woont, alleen wat zijn die tuintjes klein zeg en het zal er niet beter op worden nu zo met die heimachine naast de deur, en strakst met uitzicht op een of ander torenflat al helemaal niet!
Ga jij in je vakantie ook gewoon naar je werk?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:31 schreef Renesite het volgende:
Doe dat es lekker in je eigen vakantie!!!!
Doe ik hetzelfde werk als hun dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:19 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ga jij in je vakantie ook gewoon naar je werk?
Doet dat dan verder ter zake?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:23 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Weet ik wat voor opleidend traject je doet?
Om 8 uur begonnen met heien...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:36 schreef zjroentje het volgende:
Het moet niet gekker worden, dat bouwvakkers al om 8 uur beginnen te werken.
Ja, dus? Dat hoort ook bij de bouwwerkzaamheden.quote:
Bij ons ging elke ochtend stipt 7 uur 't machine aan. Zo'n herrie is't nou ook weer niet en het zijn best leuke apparatenquote:
Ik zag hem ook niet staanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:37 schreef bleiblei het volgende:
Das geen heimachine. Ik zie op de foto alleen maar een hijskraan staan.
Oh wacht, je ziet de mast nog net helemaal linksboven op de foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |