Nou iemand anders zn lul in mijn koffie wil je zeggen?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling dat je je lul in de koffie steekt
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
Dat is geen mening maar een feit. Starbucks is overpriced. Dat vind ik zelf niet het ergste. Het ergste vind ik dat een bakje 'koffie' daar rond de 400 calorieën heeft en niet iedereen daarvan op de hoogte is. Starbucks stimuleert fat asses.
Er zit wel meer dan slagroom in hun meeste drankjes. Bovendien heb ik liever gewoon espresso of een cappuccino. Die zijn trouwens te ranzig voor woorden bij Starbucks. Volautomaatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Koffie met slagroom nemen en dan boos zijn omdat er calorieën in zitten.
Die vond ik nou net erg lekker, met die witte chocolade erinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:04 schreef Fakkan het volgende:
Het gerucht ging dat Starbucks hun bonen extra donker brandt zodat zij daar minder van hoeven te gebruiken. De laatste keer dat ik daar koffie haalde ( gewoon een dubbele espresso) was deze idd te bitter. Laat me maar niet beginnen over die witte chocolade moccha frappucino dinges, want daarmee beledig je de echte koffieliefhebbers en barista's.
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
Dat is geen mening maar een feit. Starbucks is overpriced. Dat vind ik zelf niet het ergste. Het ergste vind ik dat een bakje 'koffie' daar rond de 400 calorieën heeft en niet iedereen daarvan op de hoogte is. Starbucks stimuleert fat asses.
Like OMG... Like, you are so like totally American...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:24 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Like OMG... Like, you are so like totally American...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:04 schreef Fakkan het volgende:
Het gerucht ging dat Starbucks hun bonen extra donker brandt zodat zij daar minder van hoeven te gebruiken. De laatste keer dat ik daar koffie haalde ( gewoon een dubbele espresso) was deze idd te bitter. Laat me maar niet beginnen over die witte chocolade moccha frappucino dinges, want daarmee beledig je de echte koffieliefhebbers en barista's.
Goede koffie begint bij de basis, espresso en cappuccino. Ik ben helemaal voor experimenteren met nieuwe smaken, maar dan moet in ieder geval de basis goed zijn. Neem de proef op de som en bestel een keer een espresso bij Starbucks. Zet je bevindingen hier neer. Opeens ga je je dan realiseren hoeveel suikers en weet ik veel wat voor troep zij erin moeten doen om zoiets walgelijks goed te laten smaken. Ik maak mijn eigen frappucino's en die zijn bij lange na niet zo zoet als die van Starbucks. Overigens is er niks mis met Nespresso, beetje prijzig alleen.quote:
Totaal mee eens!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
De koffie moet ZWART en STERK zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef Tristessa het volgende:
Ja lekker hè, koffie met heel veel suiker, vette zooi en andere synthetische smaakstoffen.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |