Nee dat heb je fout want ik doe wat ik wil!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:32 schreef Slaapkamermug- het volgende:
[..]
nee, dat laat ik aan je moeder over, die kiest waarschijnlijk ook je douchegel uit.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:36 schreef Sander170 het volgende:
Ik weet dat mijn mening kan veranderen eens in de zoveel tijd!
Zet je dat dan ook even in dat andere waar jij het over had net!
In jou wereldje genaamd ''Kaasland'' wel ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:40 schreef Slaapkamermug- het volgende:
[..]
moeders wil is wet, zoon
zo gaan die dingen in kaasland
Ik moest lachen, zo flauw...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:42 schreef mirved het volgende:
"Axe brandnetels" viel ook tegen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
In jou wereldje genaamd ''Kaasland'' wel ja.
Ja ik weet wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:46 schreef Slaapkamermug- het volgende:
[..]
kijk, moeders (mokkels in het algemeen) dat zijn zintuigelijke beestjes, hun neusdrift is beter ontwikkeld dan bij mannen. En wanneer zij jouw van oud zweet en sperma doordrenkte kegel trotseren die in je slaapvertrek manifesteert en op hun reukorgaan valt en doodslaat in de ramen, zo erg dat ze net niet opbollen. Dan gaat mamma even maatregelen treffen en axe douchegel voor haar puberende zoontje kopen, want mamma is een reclame kijkend rtl4 sekreet dat weet wat goed is voor haar zoon.
En zo krijg je misverstanden. Maar de intentie is goedbedoeld, hou van je moeder, je hebt er maar een.
als je jezelf wilt profileren bij de kippentjes dat moet gij uzelf baden in etherischen olieen genaamd:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:09 schreef Sander170 het volgende:
Tja... ik vind veel producten van Axe toch wel verfrissend hoor!
Zoals de deo''s van hun, en aftershaves!
Weer fout!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:13 schreef Slaapkamermug- het volgende:
[..]
als je jezelf wilt profileren bij de kippentjes dat moet gij uzelf baden in etherischen olieen genaamd:
urine
vanille
zwitsal babypoeder/talk poeder
die dingen hebben een directe impact op het moederinstinct
gewoon wassen met een goede vloeibare ontstopper.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:00 schreef Sander170 het volgende:
Bestaat Axe Fire al, met voelbaar vuur effect ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |