Dat is ook niet zo lastig, zelfs Cleopatra ziet er heden ten dage beter uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:38 schreef qu63 het volgende:
Vergeleken met Amy ziet ie er best goed uit trouwens
Integraalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
Live, uhuh
Hij is zo fragiel. Die sterkte, pure kracht uitstralende man, daar was weinig meer van over.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Best wel ja
Maar een deel is ook emotie denk ik..
Op de terugweg zag ik toch meer daarvanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is zo fragiel. Die sterkte, pure kracht uitstralende man, daar was weinig meer van over.
Vaag ja. Maar zeker toen hij net aankwam, leek wel of hij echt angstig keek naar de grote mensenmassaquote:
Dat zou ik ook zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaag ja. Maar zeker toen hij net aankwam, leek wel of hij echt angstig keek naar de grote mensenmassa
Zo zag ik het niet, het zijn toch wel 46.664 mensen + crew die daar staan en juichen. Je bent 90, weet ongetwijfeld dat het leven niet lang meer zal duren, en je hebt iets belangrijks te vertellen, iets wat je aan het hart gaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaag ja. Maar zeker toen hij net aankwam, leek wel of hij echt angstig keek naar de grote mensenmassa
Ik ook, maar wij hebben dat geen van beide nog nooit echt gedaan. Hij al 100den keren.quote:
Eddy Grant staat nog steeds op zn benen te trillen zoals ie zelf zeiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, maar wij hebben dat geen van beide nog nooit echt gedaan. Hij al 100den keren.
Het ging over waar Leonieke is, dat vroeg Fles namelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik dacht het hoor, esje kan dr als enige antwoord op geven
Die Leo Blokhuis is goed. Hoor ik graag over muziek. Lijkt wel of hij alles weetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zo zag ik het niet, het zijn toch wel 46.664 mensen + crew die daar staan en juichen. Je bent 90, weet ongetwijfeld dat het leven niet lang meer zal duren, en je hebt iets belangrijks te vertellen, iets wat je aan het hart gaat.
Ik vond het gewoon mooi
En jammer dat Leo Blokhuis zo vol zit met kennis, hij weet zo veel, maar komt er af en toe zo beroerd uit. En die Bregtje is irritant
ze quote jou, of jij niet uit eten wasquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ging over waar Leonieke is, dat vroeg Fles namelijk. En aangezien ze jarig is gok ik dat ze dat aan 't vieren is
.
Zekerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die Leo Blokhuis is goed. Hoor ik graag over muziek. Lijkt wel of hij alles weet
Dat lijkt niet alleen zo geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zeker
Ben best jalours op hem
Alleen jammer dat het soms lijkt alsof ie teveel weet, en niet weet waar ie moet beginnen
Hij weet idd veel te veelquote:
Maar die quote kwam uit een reactie op de vraag van Flesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze quote jou, of jij niet uit eten was
zo las ik het tenminste
wordt wel steeds moeilijker zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar die quote kwam uit een reactie op de vraag van Fles.
Ik moet morgen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |