quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
per plaatje is dat toch
enne ik mis nog twee meisjes een kopje
en 4 verschillende plaatjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:16 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Het staat er 3x dus dat zal neerkomen op 144 uur
account banquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Leugens!
vorige keer keer ik ook geen ip ban
Binnenkort is dat "suicide by cop"quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:18 schreef prof.bierbekje het volgende:
Uit een officieel rapport blijkt dat men in België niet vaak voor de trein springt. Eerder wordt gekozen voor ophanging of dood door medicijnen.
Dus....
Kijk in het banmeld topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef Dandror het volgende:
[..]
Weet iemand hoe lang ie nou geband is?
Perma of?
Het was een moedig manquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef duplicaat het volgende:
''Pietklaaso post zo moedig ranzige plaatjes dat ie 48 uur mag wegblijven van FOK!''
Hij ging dapper tenonder.
en waar is die banlist te vinden ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:29 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Het was een moedig manRespect...
Ik heb trouwens eens naar die banlist gekeken... jeezes wat een batsers op FOK! zeg... het lijkt wel de
'cesspool of the internet' hierzo
lolquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Je hebt van die accounts die écht helemaal niets toevoegen vanaf de eerste post. Plasbuis is er zo één, en zit nu dan ook in de prullenbak.
dat kan falerquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef xyz147 het volgende:
slapen terwijl je een vliegtuig bestuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |