quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Verspil je moeite niet, de aangesprokene kan niet meer reageren
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Lekker op tijd volgens mij heeft hij een maand lang in EK gepost.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij viel me nu opeens op. Maar verder bespreken we geen bans op het forumquote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lekker op tijd volgens mij heeft hij een maand lang in EK gepost. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:46 schreef MdMa98 het volgende:
Pak er zo`n eentje:
[ afbeelding ]
Rol deze er in, vouw de opening aan het einde om de handdoek,
[ afbeelding ]
Giet een beetje van dit er in:
[ afbeelding ]
Beetje fantaseren en succes!Dude! Hoe kom je eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik wilde het net over de verbanning van rokers uit het café hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij viel me nu opeens op. Maar verder bespreken we geen bans op het forum
Ik ga het er dit weekend nog effe lekker van nemenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wilde het net over de verbanning van rokers uit het café hebben.
Ik ben bang dat ik geen tijd heb dit weekend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het er dit weekend nog effe lekker van nemen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het er dit weekend nog effe lekker van nemen
Maandag mag het ook nogquote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik geen tijd heb dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |