hahahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik ben trouwens echt trots op m'n zussie
Ging ze vanmorgen voor het eerst naar haar potentiële nieuwe werk, voordat ze de deur uitging, voordat ze ook maar één seconde had gewerkt zegt ze nog even "Ik heb echt geen zin" voordat ze de deur uit gaat![]()
Tering, dan heeft die man écht geen zinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn "baas" heeft zo weinig zijn, dat hij vrijdag altijd met zijn ass thuis zit
De familie wordt groter en groterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Ging ze vanmorgen voor het eerst naar haar potentiële nieuwe werk, voordat ze de deur uitging, voordat ze ook maar één seconde had gewerkt zegt ze nog even "Ik heb echt geen zin" voordat ze de deur uit gaat![]()
nu moet je haar nog hier introduceren, dan is het helemaal top!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehehe bierrrrquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga m'n best doen, als ze daar internet heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu moet je haar nog hier introduceren, dan is het helemaal top!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Is ze toch nog ergens goed voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen, als ze daar internet heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Het zou je maar gebeurenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme, waarom ben ik zo vrolijk vandaag, da's toch niet normaal meer
Eventjes dacht ik zelfs dat ik er zin in had vandaag
Laten we ff reëel blijven, da's serieus niet best voor je gezondheid hoor....quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[s]Eventjes dacht ik zelfs dat ik er zin in had vandaag[/s]
halleekesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:33 schreef 907 het volgende:
Ik ga ff een ritje met de bus maken en wat afgeven, dan gaat de tijd hopelijk lekker snel
Tot straks
Dat zou wel heel bizar zijn hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:33 schreef 907 het volgende:
Ik ga ff een ritje met de bus maken en wat afgeven, dan gaat de tijd hopelijk lekker snel
Tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot straks
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ziektewet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik stem voor!quote:
IK ACHTERquote:
Tot dat hij het overzicht krijgt van "internet gebruik per user"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tering, dan heeft die man écht geen zin
Misschien nog wel minder dan jij, omdat jij wel netjes aan het werk bent?
Minder grappig, en je caps hangt...quote:
nee, was mn shift toetsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Minder grappig, en je caps hangt...
Ik wist hetquote:
Attentiehoer-syndroom geconstateerdquote:
Exit only...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |