Bij mij blijft alles op "Collecting from supplier(s)" staan..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Heb 3 keer iets besteld en alle 3 de keren was het er binnen 1 à 1,5 week?
Uhm..dat is zovaak bij DX. Wen er maar aan. Succes met wachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef Devrim_ het volgende:
Kut DX
Ik had 3 dagen geleden iets besteld en het staat nog steeds op Pending!
Ja, tis wel tof.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:15 schreef Wessiej het volgende:
die 3mm 100 balls binnen, kenker klein, wel geestig spul.
3 dagen is niks manquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef Devrim_ het volgende:
Kut DX
Ik had 3 dagen geleden iets besteld en het staat nog steeds op Pending!
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef bbfakir het volgende:
Vreemd. Twee DSTT kaartjes besteld.
Verzonden bij DE 6/22/2008 en via tracking van HK-post HK verlaten 26-Jun-2008 Vandaag ontvangen.
Verzonden bij DE 6/18/2008 en via tracking van HK-post HK verlaten 27-Jun-2008
Dat wordt dus nog even wachten.
Wat moet je daar in godsnaam mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:22 schreef RacerDKB het volgende:
Die telefoontripod die bij de New Arrivals staat, is een request van mij geweest!Goed dat ze wel wat doen met die requests vind ik.
quote:3 13504 Neodymium NIB Magnet Spheres (6mm / 100-Pack) x 1 Pending
ETA 7/14/2008 $19.99
Mijn mobiel heeft een redelijke camera, leek me wel tof om te hebben. De originele tripod van SE is 15 euro, op DX $2,75 ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:25 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat moet je daar in godsnaam mee?Of wilde je gewoon kijken of ze zoiets nutteloos zouden toevoegen?
1. Wat is de bestelling? Wat voor artikelen heb je besteld?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook nog steeds niets van de 3de lading, geen douanebericht, geen teken van leven......
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:51 schreef Gamer_V het volgende:
Die helikopter crashte ik de dag dat ie aankwam nog tegen de kast aan. Onderwiek gebroken. Wat bleek, ik heb de verkeerde reserveonderdelen besteld, die zijn van de oude mosquito en ik heb de nieuwe mosquito. Stond er niet echt duidelijk. Kan nu dus al niet meer vliegen.Nouja, ik ga wel even mcguyveren met een rolletje plakband.
gewoon van alles, niets illegaals iig (geen lasers) kabeltjes, verloopstekkertjes, accutje, wat tools etc.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef RacerDKB het volgende:
1. Wat is de bestelling? Wat voor artikelen heb je besteld?
2. Welke datum is het HK verlaten?
Even snel berekend, morgen is het dan de 14e werkdag nadat het verzonden is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon van alles, niets illegaals iig (geen lasers) kabeltjes, verloopstekkertjes, accutje, wat tools etc.
12/6 zou het verzonden zijn, dat begint me nu toch echt wel te lang te duren. Ik vind het best als ik moet bijdokken, maar die ambtenaren moeten dan niet mijn zooi weken achter houden.....
ja, was ook al even bij ze aan het snuffelen, tnxquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Even snel berekend, morgen is het dan de 14e werkdag nadat het verzonden is.
Dan zou ik morgen eventjes op de DX site naar Customer Service Express gaan, en daar dan ''- Package not received 14 business days after shipment'' kiezen. Dat gewoon invullen, en dan 1-2 daagjes afwachten wat DX te melden heeft. Meestal gaan ze dan onderzoeken waar het pakektje is enzo.
Ja, dat zou kunnen, maar als jij zegt dat er niets illegaals bij zit dan zou je het wel na een tijdje gewoon moeten ontvangen. DX lost het haast altijd wel op hoor!quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, was ook al even bij ze aan het snuffelen, tnx. Ik zal morgen idd maar eens contact opnemen, al vermoed ik dus gewoon een douaneactie.....
ja, maar als het dus ingenomen is bij de douane, dan sturen die het toch door met een factuur erbij? Ik denk dus dat dat het oponthoud geeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar als jij zegt dat er niets illegaals bij zit dan zou je het wel na een tijdje gewoon moeten ontvangen. DX lost het haast altijd wel op hoor!
Paypal hanteert vandaag nog 1,54 geloof ik, dus dan zou je morgen moeten bestellenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:40 schreef Deezertje het volgende:
Op DIT moment staat de dollarkoers weer erg gunstig voor ons!!!! (1.58 USD = 1 euro)
Nou, ik weet het niet, hier is een soort van garfiekje maar ik weet niet of dit stilstaat of dat het dus automatisch nieuw wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:59 schreef ZigoSOS het volgende:
Is er geen plaatje ofzo van de actuele dollarkoers wat elke keer automatisch verandert, voor in de OP?
Regel eens RacerDBK
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef Gamer_V het volgende:
En zet meteen even de garage in de verf.
Nog een testje:quote:
Die is inderdaad perfectquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nog een testje:
[ afbeelding ]
Deze gaat de OP in denk ik want deze is duidelijk en (volgens mij) automatisch vernieuwd
Gebruikt PAYPAL ze ook zo of is dat alleen van DOLLAR > EUROquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nog een testje:
[ afbeelding ]
Deze gaat de OP in denk ik want deze is duidelijk en (volgens mij) automatisch vernieuwd
Paypal neemt de wisselkoers van 12:00 amerikaanse tijd geloof ik. Van die dag dus. In tegenstelling tot in het echt, waar de koers elke minuut veranderd, bij paypal wisselt het 1 keer per dag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Gebruikt PAYPAL ze ook zo of is dat alleen van DOLLAR > EURO
Oke , bedankt, hebben we dat ook geleerdquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Paypal neemt de wisselkoers van 12:00 amerikaanse tijd geloof ik. Van die dag dus. In tegenstelling tot in het echt, waar de koers elke minuut veranderd, bij paypal wisselt het 1 keer per dag.
Echter gebruikt paypal altijd een koers die lager is dan de actuele dollar - eur koers, zodat ze zelf ook geld verdienen met het converteren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Paypal neemt de wisselkoers van 12:00 amerikaanse tijd geloof ik. Van die dag dus. In tegenstelling tot in het echt, waar de koers elke minuut veranderd, bij paypal wisselt het 1 keer per dag.
per betaling scheelt het niet veel, maar voor heel paypal zal het aardig wat opleverenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:31 schreef Xith het volgende:
[..]
Echter gebruikt paypal altijd een koers die lager is dan de actuele dollar - eur koers, zodat ze zelf ook geld verdienen met het converteren.
Heb een 62mm uv filter op mijn 400D zitten en het macrofiltertje gisteren besteld. Heb ook een CPL en nog wat ander spul aangevraagd, de kwaliteit van het uv filter vind ik prima en voor dit geld kun je je bijna geen buil vallen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:49 schreef neo2000 het volgende:
Iemand overigens ervaring met de filters van het merk Massa welke ze bij DE verkopen..? Kost ook niks..:P
Ja, maar goed, als ik snel iets moet hebben, zou DE nou ook niet echt direct het eerste zijn wat bij me op komt.. Sterker nog, geen enkele winkel uit HongKong..quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:31 schreef Impry het volgende:
Jammer alleen dat de polarisatie-filters van 72mm uitverkocht waren net toen ik een filter moest hebben binnen 3 weken.
Okay, goed dat ik het weet.. Thnx..! In ieder geval wel leuk dat DX opeens meer filters toe lijkt te voegen..quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Heb een 62mm uv filter op mijn 400D zitten en het macrofiltertje gisteren besteld. Heb ook een CPL en nog wat ander spul aangevraagd, de kwaliteit van het uv filter vind ik prima en voor dit geld kun je je bijna geen buil vallen.
Klopt, daarom heb ik er uiteindeiljk ook eentje in Nederland gekocht, maar toen betaalde ik ¤ 55,- in tegenstelling tot de ¤ 24,- voor een filter van DX. Alleen dan heb je natuurlijk geen Hoya-filter zoals ik nu heb.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, als ik snel iets moet hebben, zou DE nou ook niet echt direct het eerste zijn wat bij me op komt.. Sterker nog, geen enkele winkel uit HongKong..
Mja, productiekwaliteit zal opzich wel goed zijn, kan niet heel veel mee fout gaan. Alleen de vraag is hoe goed werkt het filter. UV-filter wordt toch vaak alleen als beschermfiltertje gebruikt, maar Pol. Circ of Macro-filters heb je natuurlijk ook verschil in werking/beeldkwaliteit die er doorheen komt.quote:is alleen wel leuk als zo'n filter niet spontaan uit elkaar dondert op het moment dat je er naar kijkt natuurlijk.
En vandaag binnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:32 schreef Asgard het volgende:
Wow...
gistermiddag besteld, vanochtend verzonden. Dat is fucking snel
Ik had toen ik dx nog niet kende eentje in nederland gekocht voor 30 euro. bij dealextreme heb ik vorige week 1 voor 12 euro gekochtquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:06 schreef roepdeman het volgende:
DSTT is geweldig! Ben erg blij met DX daarvoor
Is het wel dezelfde merk?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:42 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Ik had toen ik dx nog niet kende eentje in nederland gekocht voor 30 euro. bij dealextreme heb ik vorige week 1 voor 12 euro gekocht
Ze hebben het over de DSTT, dus de TopToy DS. Dat is een flashkaart, dus er zit geen verschil tussen waar je het koopt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is het wel dezelfde merk?
Je moet namelijk niet teveel kwaliteit verwachten van DX
Trouwens
Status
Packaging
![]()
En het is een verschrikkelijk goed kaartje. Mijn buurjongen was de eerste en nu staan zijn vriendjes te dringen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze hebben het over de DSTT, dus de TopToy DS. Dat is een flashkaart, dus er zit geen verschil tussen waar je het koopt.
In Nederland voor ¤30 is waarschijnlijk het goedkoopste dat er is, meestal worden ze voor ¤45 verkocht.
Ikzelf heb nog een flashkaartje voor ¤60 euro gekochtDat was toen het goedkoopst. Bij DX is de TTDS gewoon ziekelijk goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |