Ik ben 16 en ik bestel dagelijks via PayPal.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:24 schreef rubengoudswaard het volgende:
Hallo ik ben 16 jaar oud en ik wil ook graag iets bestellen bij dealextreme je moet echter een paypal account hebben er staat bij de paypal website dat je minimaal 18 jaar moet zijn ik mag dus geen account openen denken jullie dat ze je leeftijd of wat dan ook gaan controleren? wanner ik toch een acount open bij paypal?
Ik had je 25/30 geschatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ik bestel dagelijks via PayPal.
same herequote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ik bestel dagelijks via PayPal.
http://www.dealextreme.com/products.dx/top.sellersquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat zijn de "top producten"?
- Creates a 0.5M ~ 12M (about 2 to 40 feet) radius of cell phone signal black out areaquote:Op zondag 29 juni 2008 12:24 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Deze is wel heel verleidelijk
Lekker belangrijk. Gewoon in je rugzak doen en genieten van de rust in de coupequote:Op zondag 29 juni 2008 13:00 schreef Devrim_ het volgende:
Het lijkt me dat je opgepakt kunt worden met zo'n ding op zak
Nee..eigenlijk bedoel je dus dat je niet weet waar je over praat en dus beter je mond kunt houden voordat je mensen op het verkeerde spoor zetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja jij bedoelde dus gewoon normale IR?Dat is logisch, alles wat warm is geeft infrarood af, maar ik doelde op schadelijkheid.
Ik bedoelde dat rode lasers (bijv de 200mw) bij lange na niet zoveel schadelijke IR afgeven als groene lasers.
Hou je smoel man, de 200mW rode laser straalt niet uitzonderlijk veel IR uit, zodoende dat het schadelijk voor je ogen is.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nee..eigenlijk bedoel je dus dat je niet weet waar je over praat en dus beter je mond kunt houden voordat je mensen op het verkeerde spoor zet.
Dit vind ik een aanrader:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jullie topproducten
prijs/kwaliteit verhouding
etc
Leg me nou eerst eens uit waarom infrarood zo schadelijk kan zijn? Gewoon licht net zo goed hoor...quote:Op zondag 29 juni 2008 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hou je smoel man, de 200mW rode laser straalt niet uitzonderlijk veel IR uit, zodoende dat het schadelijk voor je ogen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |