inloggenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat krijgen we dus niet voor elkaar, we hebben geen ordernummer om de bestelling op te roepen.
Tja, ze zien er niet echt degelijk uit als je het mij vraagt. Maar als het gewoon "handig" is en voor de rest niet noodzakelijk én je wilt er 40-50 dollar aan spenderen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef neo2000 het volgende:
Sommige mensen hebben meer dan 1 pc, en helaas moet je dan soma aanloggen op websites jah..!
Edit: Hmm.. Moet binnenkort een training gaan volgen.. Voice recorder lijkt mij dan wel handig, om dingen mee op te nemen e.d. om later op het gemak nog eens na te luisteren.. Nu verkopen ze die ook bij DX.. Alleen bij zulke dingen is het wel handig als je weet of het werkt, en er staat bij bijna geen enkele voice recorder een ervaring bij.. Dussuh.. Iemand hier ervaringen ermee..?
heb zelf de V4 besteld. En gepakt bij de douanequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef Wisheh het volgende:
Zit te denken om deze te kopen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166
Iemand ervaringen? En komt deze door douane zonder bijtelling enzo?
Wat is er besteld?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:49 schreef no1uknow het volgende:
7/9/2008 07098888 Expedited Order Received - in stock
7/7/2008 07078888 Shipped via Air Mail
Ik heb hetzelfde probleem, ook geen order bevestiging in de mail gehad. Alleen mijn PayPal afschrift heb ik nu en daar staat geen ordernummer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Nee, er staat geen bestelling in, inloggen lukt me nog wel
En we hebben Express Checkout gebruikt.
Als je SKU 1166 koopt dan zit er al zon usb kabel bij en software zodat je kan oefenen. Dus je hebt een chopper en de sim software inc usb voor je afstandsbediening. En verder weet ik het nog niet of ik hem ga bestellen. Eerst maar ff wat andere dingen betalen en dan weer wat bestellingen doen op DX.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:05 schreef Xaxaxas het volgende:
[..]
Hm.. Die is inderdaad wel vet. Weet je al of je hem echt gaat bestellen?
In combinatie met deze dan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1168
Ik dacht dat die simulatiedingen altijd heel duur waren, maar dit is heel goed te doen.
Bij de V4 krijg je idd die simulatie pakket erbij (V3 waarschijnlijk ook wel). Stelt niet veel voor, een kabel en de software. Opzich is het wel leerzaam om de basics onder controle te krijgen, maar in de simulatie geeft wel de ideale situatie aan, dus perfect afgestelde helicopter. In werkelijkheid ben je constant bezig met het corrigeren, zelfs na het afstellen van de servo armen, al scheelt het wel enorm.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:50 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Als je SKU 1166 koopt dan zit er al zon usb kabel bij en software zodat je kan oefenen. Dus je hebt een chopper en de sim software inc usb voor je afstandsbediening. En verder weet ik het nog niet of ik hem ga bestellen. Eerst maar ff wat andere dingen betalen en dan weer wat bestellingen doen op DX.
Link?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
Die tandenstoker machine
Is die ook hervulbaar ?
DealExtreme ervaringentopic #11: Waar blijven de pakjes nou!quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2817quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat een vet ding
Waar kan je dat onder vinden ??
Ik had nog een oud email adres als primair email bij paypal daar was het heen gestuurd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, ook geen order bevestiging in de mail gehad. Alleen mijn PayPal afschrift heb ik nu en daar staat geen ordernummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |