quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:12 schreef Sickert het volgende:
Weer een naamtopic voor Inco!
die gast is populair
je bent ook weer lekker bezig viroquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:15 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Oke welke boffers zijn lol aan het trappen geweest zonder het te melden ?![]()
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
je bent ook weer lekker bezig viro
Klopt. Ze lopen bijna allemaal van zat-zat maar zeker bij particulieren moet daar wel een oplossing voor te vinden zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:22 schreef ursel het volgende:
[ afbeelding ]Dat gaat nog wat worden met een sappie op..
Tis overigens voor een hele week.![]()
Dacht dat er veel meer mensen meegingen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt. Ze lopen bijna allemaal van zat-zat maar zeker bij particulieren moet daar wel een oplossing voor te vinden zijn.
Baus, gaat je broer nog mee? Ik heb vandaag wat verder gezocht en heb al wel wat leuke huisjes gevonden dus boeken gaat op z'n laatst volgend weekend gebeuren maar daarbij is het wel van belang als we wat zekerheidjes hebben. Nu zijn we al met 5 (ik, jij, Urs, Gans & Raffie).
Aanwezig # FJDquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:32 schreef ole_ole het volgende:
Dacht dat er veel meer mensen meegingen?
Dat spreekt voor zich, als je als neger een kleine snikkel had gehad dan had ik het vermeldquote:
Dat dachten wij eerst ook ja..quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:32 schreef ole_ole het volgende:
[..]
Dacht dat er veel meer mensen meegingen?
Sinds ik met een grote bek heb gezegd dat ik mee ging de heuvel op..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:48 schreef ole_ole het volgende:
[..]
\
Sinds wanneer fiets jij dan Ursel, dar deed je toch eerst niet?
Whehe.. ziet die ons gewoon te begluren vanuit z'n kloontje..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:38 schreef ole_ole het volgende:
Hier een uitdraai van het tochtje afgelopen woensdag
[ afbeelding ]
De bovenste grafiek het aantal hoogtemeters, temp en afstand.
De onderste geeft het stijgingspercentage weer.
En voor degene die het nog niet wisten ole_ole is Niels
Hoop jullie hiermee te overtuigen voor een dagje hier te komen fietsen
Ja lach er maar om, ik zou me kapot schamen met zo'n reputatie maar goedquote:
Die zitten in het doosje van de pedalenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moet ik nog plaatjes hebben ofzo? Nu kan hij niet echt klikken lijkt mij
Ik heb het Maldens klimrondje voor het weekend van 11 juli staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:38 schreef ole_ole het volgende:
Hoop jullie hiermee te overtuigen voor een dagje hier te komen fietsen
Tja, ik heb de pedalen op de fiets gekregen, dus dan moet ik ze morgen wel even erbij halenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:52 schreef FJD het volgende:
Die zitten in het doosje van de pedalenDraai je ze wel eerst stevig vast voor je inklikt. Dit is niet van "ik doe ze een beetje vast om te testen" dan krijg je ze nml bijna niet meer los
Met wie ga je?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:52 schreef FJD het volgende:
Ik heb het Maldens klimrondje voor het weekend van 11 juli staan.
http://www.pedaleurs.nl/routes/Abdoels%20klimrondje.pdf
Op dit moment nog alleen. Vind ik eigenlijk ook niet heel erg. Altijd je eigen tempo, zonder nadenken een tempo eruit knallen, je nooit bezwaard voelen dat je misschien niet gezellig bent (ik ben echt in mezelf op de fietsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:51 schreef ole_ole het volgende:
Met wie ga je?
Heb wel zin om mee te gaan, een aantal van de klimmen van woensdagavond zitten hier ook in
Zaterdagochtend / middag lijkt me een goed idee. Vrijdagmiddag moet ik nog werken en ben pas rond 18.00 thuis. Of je moet vrijdagavond laat willen gaan, rond 20.00 uur.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien de trainingen die je maakt lig je denk wel een tikkie op me voor dus kan ik me mooi op je stuk rijden. Grote voorkeur heeft voor mij een training op vrijdagavond (of eind v/d middag) of zaterdagochtend/begin v/d middag. Zeg het maar
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:18 schreef ole_ole het volgende:
Ik heb hem gevonden via Bikely
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Maldens-klimrondje
en morgenmiddag ga ik hem een keer voorrijden
@Jorrit
Wanneer je voor het eerst ga rijden met plaatjes in de clickpedalen, probeer gelijk aan te leren dat je elke wanneer je moet stoppen dezelfde voet uit het pedaal haal. Ik heb aangeleerd om als eerst met links uit de pedalen te gaan en dat been aan de grond zet.
De eerste keer ben ik ook omgevallen toen ik moest stoppen bij verkeerslichten.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:38 schreef ole_ole het volgende:
En voor degene die het nog niet wisten ole_ole is Niels
ohg ja.. dat was ik dus vergetenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:32 schreef FJD het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd maar volgend weekend ga ik echt de boeking regelen. Dus Baus ga ook je broer eens opjagen
Zeg maar dat het een mietje is..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ohg ja.. dat was ik dus vergetenVrijdagmiddagvborrel FTW!!!
Ken jed at? van die mongolen die tot 2145 op hun werk blijven hangen.. SLOKKEN!!~!!!![]()
![]()
![]()
<ooi werk man, de beste muurverf en sierpl;eister ter wereld maken![]()
schrijf mijn broertje maar af
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:18 schreef ole_ole het volgende:
Ik heb hem gevonden via Bikely
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Maldens-klimrondje
en morgenmiddag ga ik hem een keer voorrijden
@Jorrit
Wanneer je voor het eerst ga rijden met plaatjes in de clickpedalen, probeer gelijk aan te leren dat je elke wanneer je moet stoppen dezelfde voet uit het pedaal haal. Ik heb aangeleerd om als eerst met links uit de pedalen te gaan en dat been aan de grond zet.
De eerste keer ben ik ook omgevallen toen ik moest stoppen bij verkeerslichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |