Add je direct ffquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef Frumzel het volgende:
Hm, niemand behalve Draganta heeft mij nog toegevoegd
Woei! ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:05 schreef Jesse_ het volgende:
Ik word telkens gedisconnect
En als iedereen hier nou z'n ingame naam neer zet weet ik ook wie wie is
Inderdaadquote:
balen. hier geen problemen, behalve dat het soms eeuwen lijkt te duren als je in "Anyone-mode" een online spel wilt spelen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar online spelen wil op dit moment niet lukken
Heb een kamer aangemaaktquote:
Heb het op de wiki tussen haakjes erbij gezet, als de rest dat nou ook even doet :pquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:05 schreef Jesse_ het volgende:
Ik word telkens gedisconnect
En als iedereen hier nou z'n ingame naam neer zet weet ik ook wie wie is
Ja en m'n batterijen waren leeg tijdens het spelen! Kon op eens niks meer. Waarschijnlijk wel gezien.quote:
Haha, moet zeggen je bent een lastige tegenstander Atjeh, wie was je eigenlijk van de drie?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:58 schreef atjeh het volgende:
Ik, Jpe, heb net tegen frumzel en Kwak gespeelt :d, was wel gaaf. blijven oefenen jongens::P:P:P:P:P:P:P::P TRASH
Wel grappig, m'n broertje wilde ook net meedoen maar toen kwam 1 van jou broer(tje) al. Vond ie niet zo leukquote:Op zondag 29 juni 2008 19:05 schreef atjeh het volgende:
Ik speelde met me broer en me broertje, ik vooral met Ness
Oh, vandaar dat je zo'n makkelijk tegenstander wasquote:Op zondag 29 juni 2008 16:40 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Ja en m'n batterijen waren leeg tijdens het spelen! Kon op eens niks meer. Waarschijnlijk wel gezien.
Trouwens stom dat je maar 5 letters kunt voor je nickname, nu heet ik Kw@k.![]()
In je Friend Rosterquote:Op zondag 29 juni 2008 23:21 schreef lamers het volgende:
Hey heb nooit echt online gespeeld. Waar vind ik mijn friend code ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |