Ja klopt ja de 12de! Net beneden Wezel. Ik was aan het varen en toen zag ik jullie aankomen. Ik wist dat je daarop zat dus probeerde ik het mooi op een plaatje te krijgen. Moest wel snel want moest weer naar binnen om terug te sturenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:53 schreef tankertuig het volgende:
[..]
Chill. waar heb je die gemaakt? Dat schip vaar ik op
Als ik eens een gokje moet doen is die foto gemaakt op 12 augustus
Netjes hoor! Ook eindelijk iemand waar de horizon recht staatquote:Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef CompuMess het volgende:
Ach, dan doe ik er meteen nog maar een paar...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
een kleintje...
[ link | afbeelding ]
en een spooky zandschip als toetje.
[ link | afbeelding ]
Da's mijn schipquote:Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef CompuMess het volgende:
Ach, dan doe ik er meteen nog maar een paar...
[ link | afbeelding ]
bij mij werkt het nietquote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ligt er al even....
Voor een maatje groter klik hier
Het zijn 2 palen waaraan (drijende)steigers liggen van de jachthavenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Beetje rare zwarte blokken op die onderste foto...
En de lantaarnpaal ookquote:Op maandag 11 mei 2009 15:03 schreef Ron321 het volgende:
Helaas stond de witbalans verkeerd:
[ afbeelding ]
Tjeez*s, wat zal jij een liggeld moeten betalen! ;-)quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's mijn schip![]()
Wel een oude foto zo te zien
De S.S. Mehano op Frasier Island! Schitterend eiland! Ben er in 2006 geweest was echt schitterend! Een hoogte punt in onze reis.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ligt er al even....
Voor een maatje groter klik hier
Dit vind ik een erg mooie foto! Mooie kleuren, mooie achtergrond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Muk het volgende:
[ afbeelding ]
Rainbowen te DubaÏ, zitten kloten met de saturation.
Foto 3 vind ik erg mooi.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Muk het volgende:
[ afbeelding ]
LPG-fiets op de ankerplaats te Singapore
[ afbeelding ]
Walpersen met een baggerschuit te Singapore
[ afbeelding ]
Hopperzuiger en cutterzuiger gebroederlijk naast elkaar te Singapore
[ afbeelding ]
Transit door het Suez kanaal
[ afbeelding ]
Rainbowen te DubaÏ, zitten kloten met de saturation.
[ afbeelding ]
nog steeds...
[ afbeelding ]
is tie nou nog niet leeg? NEE!
[ afbeelding ]
Ge-organiseerde klerezooi op een dockyard in de perzische golf
[ afbeelding ]
ongeorganiseerde klerezooi op dezelfde dockyard
[ afbeelding ]
en als bonus de SS Rotterdam, voor de verandering met lensbaby
geniet er van en mocht je de behoefte voelen om commentaar te leveren, leef je uit!
edit: tinypic is niet zo lief voor m'n kleurtjes zie ik, gelukkig is t meeste ZW
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |