Ik zie je punt wel, maar ik leg de schuld niet bij het EK.
Ik leg de schuld bij de mensen die blijkbaar niet kunnen omgaan met een spelletje. Altintop verwoordde het gisteren prima in een interview. "voetbal is niets meer dan een spelletje en als we winnen dan roep ik onze fans op om te juichen dat wij gewonnen hebben, en niet dat die anderen verloren hebben."
Er zijn mensen (ook op dit forum) die vinden dat de uitspraak 'het is maar een spelletje 'een dooddoener is. Dat is het niet, het is de naakte waarheid.
Blijkbaar hebben veel mensen een gemis in hun leven waardoor ze een obsessieve houding aannemen ten opzichte van een spelletje. Zielig inderdaad en deze mensen moeten dan ook geweerd worden. Iets wat op het toernooi zelf zeer geslaagd is. Helaas zijn er teveel tokkies die thuis blijkbaar erg beinvloed worden.
Dit geldt voor alle nationaliteiten. Ik erger me al een tijdje aan de discussie over Turken en hun gedrag als ze winnen. Polarisatie ten top. De afgunst komt van beide kanten, zowel nederlanders als turken en dit gedrag verergeren we alleen maar zelf.
We moeten elkaar wat meer gunnen en elkaar niet de ogen uitsteken omdat de 1 verder komt dan de ander. Of, omgedraaid, we moeten ons niet laten raken door het feit dat we eruit liggen en anderen niet.
Je bent zo kwetsbaar als je jezelf opstelt en als je merkt dat je er echt niet tegen kan, moet je niet meer kijken. Das beter voor alle betrokken partijen.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.