quote:Wij hebben de puppen gemerkt met een stip of een streepje om ze uit elkaar te houden.
Anderen doen het met een gekleurd bandje om de hals van de pup.
Wij hadden ze ook eerst bandjes om maar ze zaten met de pootjes achter elkaars bandje en je moet er niet aan denken dat er een zijn of haar pootje breekt, van daar de stip of streep.
Ik hoop dat uitleg wat duidelijk heid geeft.
Ze zijn gemerkt met nagellak. De jongens bruin, de meisjes roze.
Als jullie willen komen kijken kom gerust en breng ook je zus mee.
Vanaf dit weekens mag je de puppen ook vast houden.
Lijkt ons reuze gezellig jullie weer te ontmoeten.
.
Dat blijkt welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Oren zijn meestal een goede indicatie. Ik ben alleen wat bang omdat vader dus héél licht is.
Ze wil ze zo donker als Baloe (de golden) in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef Kissi4 het volgende:
Dit zullen nooit hele donkere pups worden. Bestaat niet.
Er zullen wel enkele hondjes tussen zitten die wat gouder van kleur zullen zijn.
En je vertelde dat je niet de eerste keus hebt ofzo, dus misschien blijven er alleen lichte pups voor je over?
Of kan dat niet bij die fokker?
Nee, de rest maakte de kleur niet uit het ging alleen om geslacht. Wij krijgen dus de donkerstequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef Kissi4 het volgende:
Dit zullen nooit hele donkere pups worden. Bestaat niet.
Er zullen wel enkele hondjes tussen zitten die wat gouder van kleur zullen zijn.
En je vertelde dat je niet de eerste keus hebt ofzo, dus misschien blijven er alleen lichte pups voor je over?
Of kan dat niet bij die fokker?
Dat zei mn vader vanavond ook nog toen ik Sukkelhoofd zeiquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef nokwanda het volgende:
Bob, Kay, Lars (), Dombo, Sukke.
Ja hey... noem je ze Fokke en Sukke, die van je tante dan Fokke en die van jullie Sukke(l)
Leuk joh, een DJ vriendquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:54 schreef Qwea het volgende:
Mike wilde zijn hond altijd Techno noemen
Maar nee, korte namen weet ik ff niks mee
én terechtquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:09 schreef krioro het volgende:
Ja ik had nog een paar leuke korte namen maar neeeeeeee die werden weer gelijk afgekeurd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |