TEHL!quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:11 schreef -SL- het volgende:
Goed, even een nieuwsflash:
Het goedemorgen topic, van donderdag 26 juni 2008, kan langer duren dan verwacht.
Menig spammer moet tussen het FOK!en door gewoon te "werk".
Vergaderingen zijn de grote veroorzakers van dit oponthoud.
Verwacht word dat pagina 6 nog wel bereikt wordt, maar er niet meer in zit.
Menig persoon hoopt op een wonder.
Dat geeft precies weer hoe de mensen zich voelen.
Geschrokken, maar bewust van de situatie.
We gaan er even tussenuit voor de boodschappen en zijn spoedig weer bij u terug.
Dit was het nieuws van 9u11
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:11 schreef -SL- het volgende:
Het goedemorgen topic, van donderdag 26 juni 2008, kan langer duren dan verwacht.
We gaan er even tussenuit voor de boodschappen en zijn spoedig weer bij u terug.
Groep 2quote:
Onder mijn bureauquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
En waar is DW?
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, ook maar een FoPo voor ik weg moet
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, ook maar een FoPo voor ik weg moet
Whaaaa SL wat doe je
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
Sorry
Ezechielk heeft ff gauw geëdit, dus ik ook maar:
[..]
Sorry
Roflquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:11 schreef -SL- het volgende:
wat een gespam toch weerquote:
waarom repost !!quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:19 schreef matjuhhh007 het volgende:
Net m'n rapport opgehaald en ik ben over. Goeiemoggel!
LOL, druk bezig hierquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
Sorry
Ezechielk heeft ff gauw geëdit, dus ik ook maar:
[..]
Sorry
Morge, Iamredleader.quote:
goedemorgen, en welke leeftijdsgrens bent u overschredenquote:
iarl!quote:
Het blijft geen feest, nog geen 20 minuten geleden gepost, het nieuws op de radio komt zelfs niet zo snel achter elkaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom repost !!
Ik wil ee nnieuwe!!!
Ja, zo wel, maar ik ben zometeen uitgeschakeld en Ezechielk ook tot 11u30 en C-M zou het dan in zijn 1tje moeten doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:31 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Zo, weer goed bezig mensen. Zo wordt pagina 6 toch echt wel gehaald hoor
ja .... maar ...quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:31 schreef -SL- het volgende:
[..]
Het blijft geen feest, nog geen 20 minuten geleden gepost, het nieuws op de radio komt zelfs niet zo snel achter elkaar.
En het late nieuws komt om de 24u, dus zoveel scheelt het allemaal niet
Ik heb 1x een FOPO en 1x een SixPo, dus dat is in totaal een TenPo!quote:
Ja, kon ik daar maar aan mee doenquote:
tja, en de rest moet mee werkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:33 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja, zo wel, maar ik ben zometeen uitgeschakeld en Ezechielk ook tot 11u30 en C-M zou het dan in zijn 1tje moeten doen.
En gezien verschillende factoren dit kunnen belemmeren (een ban, of traagheid van FOK!) acht ik die kans klein
Goedemorgen HWquote:
Ja! En ja!quote:
Ach, misschien moet je dan na die vergadering wel je verhaal kwijt, dan zitten we ook weer zo een pagina of 3 verderquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:33 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ja, zo wel, maar ik ben zometeen uitgeschakeld en Ezechielk ook tot 11u30 en C-M zou het dan in zijn 1tje moeten doen.
En gezien verschillende factoren dit kunnen belemmeren (een ban, of traagheid van FOK!) acht ik die kans klein
O, en hij stond onderaan de vorige page, dus die moest ff naar boven op de nieuwe pagequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom repost !!
Ik wil ee nnieuwe!!!
Je kent me!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ach, misschien moet je dan na die vergadering wel je verhaal kwijt, dan zitten we ook weer zo een pagina of 3 verder
Jep nog 14.5u werken!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:36 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Is het al bijna weekend btw?
tjah, ok als jij dat vindquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
O, en hij stond onderaan de vorige page, dus die moest ff naar boven op de nieuwe page
morgequote:
had niet anders van jou verwachtquote:
nog 1.5 dag (klinkt positiever dan 14 uur ;Pquote:
ok succesquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:38 schreef Ezechielk het volgende:
Nou vriendjes, ik moet mij helaas af gaan melden, tot over een uur of 2
Ik heb nou eenmaal mijn behoorlijke capaciteiten en die deel ik graagquote:
ach jah, hij is al begonnen om meer dan 4 regels in 1 post te zettenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ach, misschien moet je dan na die vergadering wel je verhaal kwijt, dan zitten we ook weer zo een pagina of 3 verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |