Nou, dat gaat een bestseller worden, gegarandeerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga het later allemaal uitgeven.
Die moet nog komen. De homo reeks is al geweest, en eerder hadden Dementor en PeterNB de speciale-muziekreeksquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doen we nu ook al aan reeksen, net zoiets als de Bouquetreeks?
Staan de uitgevers al te dringen, vast welquote:
Nu nog een mooi einde aan dit verhaal breienquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dat gaat een bestseller worden, gegarandeerd
Je wilt niet weten hoeveel bijenfilmpje ik heb gezien, soms werd ik er gek van.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:01 schreef Disana het volgende:
Die moet nog komen. De homo reeks is al geweest, en eerder hadden Dementor en PeterNB de speciale-muziekreeks![]()
Heb jij jezelf eigenlijk wel eens opgezocht op YouTube? Zo lief:
Googlenquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Ik ga even een stomme vraag stellen.... maar ik wil dit youtube filmpje hebben op mijn eigen pc om een filmpje van te maken (neefje gaat trouwen)
Maar hoe moet ik dat doen???
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Googlen, en lezen en progjes proberen en etc
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:13 schreef CarOnline het volgende:
Hey Pietje, guess what, ik kan Mario Karten
Je hebt een programmaatje als youtubed nodig. Ik kan het zo gauw niet vinden, maar ik zoek wel even door.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Ik ga even een stomme vraag stellen.... maar ik wil dit youtube filmpje hebben op mijn eigen pc om een filmpje van te maken (neefje gaat trouwen)
Slechter dan. Er zit dus ook verschil in kwaliteit van rippen. EAC+secure mode met de op de cd-rom afgestemde offsetcorrectie is dan wel heel exact. De manier van afspelen van je FLAC bestanden (of APE, WV, SHN - wat dan ook_ heeft ook flinke invloed op de weergavekwaliteit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toch is flac ook weer gerecoded en bij sommige flacs (zelfs die ik zelf omgezet
klinkt het toch slechter als de originele cd)
[..]
[ afbeelding ]
Tsjaquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
ik haat googlen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
Pietje.. wat doe je me aan
De eerste zin en dan krijg je dit
Wilde u altijd al video’s rippen van het internet? Wij hebben voor u de beste guide/gids gemaakt om de te [b]bewerkstelligen[/b].![]()
holy shit, vast een programma van Brainless
bedanktquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:18 schreef Disana het volgende:
http://downloadcenter24.com/search/youtube/
Het gaat erom dat 't werktquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
Pietje.. wat doe je me aan
De eerste zin en dan krijg je dit
Wilde u altijd al video’s rippen van het internet? Wij hebben voor u de beste guide/gids gemaakt om de te [b]bewerkstelligen[/b].![]()
holy shit, vast een programma van Brainless
Ik gebruik het zelf ook, desii, en het is echt heel gemakkelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:20 schreef Desii het volgende:
[..]
bedankt![]()
heb ik meer vertrouwen in dan het "bewerkstellig" - progr.
Het is hoe-dan-ook NOOIT een exacte copy van de cd wat iedereen altijd roept.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Slechter dan. Er zit dus ook verschil in kwaliteit van rippen. EAC+secure mode met de op de cd-rom afgestemde offsetcorrectie is dan wel heel exact. De manier van afspelen van je FLAC bestanden (of APE, WV, SHN - wat dan ook_ heeft ook flinke invloed op de weergavekwaliteit.
Safari voor windows installeren en de activity monitor gebruiken. Als de Youtube pagina bezig is met laden, zie je in de activity monitor het linkje waar data bijgeladen wordt. Dubbelklik op die link et voila. Het bestand wat gedownload wordt heeft geloof ik de naam 'get_video' - daar kun je nog even de juiste extensie achterzetten (.flv).quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Youtube is idd brakke kwaliteit, dat neem je voor liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
Het is hoe-dan-ook NOOIT een exacte copy van de cd wat iedereen altijd roept.
Niet op de Wii hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, 't is dat ik 't je gun, maar ik ben nu dus wel strontjaloers he [ afbeelding ].
Ik ga dit weekend naar concert @ sea.
Terwijl jij een kei bent in het uitleggen PP, ik weet datquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja. Ik wil best helpen, maar zelf wat doen lijkt me toch wel noodzakelijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |