abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59696050
ik zoek drankjes met weinig suiker maar geen aspartaam,aspartaam heb ik een beetje een raar gevoel bij dat het niet deugt etc heb wel wat filmpjes op youtube etc om dit te onderbouwen maar gaat het nu niet om.
Wat ik zoek zijn lekkere frisse (fruit)drankjes die niet boordevol met suiker zitten of anderzijds waar aspartaam of andere niet natuurlijke zoetstoffen zitten
pi_59696052
En dat zoek je om 4 uur snachts
pi_59696060
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 04:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat zoek je om 4 uur snachts
Ik leef (werk) 'snachts
pi_59696062
Ah, vooruit dan mag het van me.. Ik kan je helaas niet helpen..
pi_59696067
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 04:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, vooruit dan mag het van me.. Ik kan je helaas niet helpen..
Jammer! Tis saai waarom ben jij zo laat nog wakker als ik vragen mag? K zit nu in Utrecht bij de rabobank in beveiliiging maar is niks te beleven verder
pi_59696075
Ik kom net terug van het uitgaan.. Maar ik ga nu mijn bed maar eens in
pi_59696084
spa en fruit light varianten.

Verder is het gezeur om aspartaam bullshit. Zolang je niet 100den grammen per dag binnen krijgt, 10 jaar lang, is er niets om je druk om te maken.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59696089
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 04:19 schreef Flashwin het volgende:
spa en fruit light varianten.

Verder is het gezeur om aspartaam bullshit. Zolang je niet 100den grammen per dag binnen krijgt, 10 jaar lang, is er niets om je druk om te maken.
Spa en fruit zit wel asprataam in en die discussie over wel of geen aspartaam ga ik niet aan, kan je 10 tallen voorbeelden geven waarin word aangeduid dat het wel schadelijk is maargoed ontopic fruitdrankjes zonder teveel suiker of aspartaam
  donderdag 26 juni 2008 @ 06:13:26 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_59696171
christal clear misschien?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_59696257
Goedkoop, lekker, en geen calorieen

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_59696267
Tomatensap
Chiquita sap (die ander halve euro voor 250 ml, was puur fruit zonder extra shit volgens mij)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59696269
Spa rood
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 juni 2008 @ 07:22:35 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59696316
Apfelschorle. In DLD kant-en-klaar te koop, in NL gewoon zelf mixen: ongeveer 1/3 glas appelsap aanvullen met prikwater. Heerlijk fris en weinig calorieën
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59696359
water
I feel kinda Locrian today
pi_59696709
Limonade, zolang je niet de light versie neemt.
Stoer en ruig maar net geen tuig
  Moderator donderdag 26 juni 2008 @ 08:31:41 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_59696732

appeltje voor de dorst?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_59697190
Je kan ijsthee proberen, zit misschien ook wel wat zoetstof in, maar in ieder geval wel minder calorieën dan andere frisdranken. Fruit zit van nature al vol suikers, dus de meeste fruitdrank bevat ook veel calorieën, mits je iets aangelengd met water koopt (spa & fruit etc)... maar dat verpesten ze ook weer vaak met aspartaam en dat soort troep.

Ben ook wel benieuwd of iemand tips heeft.
pi_59697603
Fruitsmoothies bij de lidl.

Altijd 2 soorten fruit en zonder toegevoegde suikers. (en heerlijk spul)
Sappig !!
  Moderator donderdag 26 juni 2008 @ 09:52:11 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_59697977
Sinds wanneer denken mensen dat er in fruit geen suikers zitten

Vooral banaan is een suiker bom en die zit bijna in al die smoothies
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_59698834
spa rood/blauw/groen
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_59699676
sourcy sprankelsap...
pi_59699912
Wellicht is DubbelFrisss Minder Zoet een optie?
pi_59700556
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Sinds wanneer denken mensen dat er in fruit geen suikers zitten

Vooral banaan is een suiker bom en die zit bijna in al die smoothies
Idd, banaan heeft zo'n 30% fruitsuikers, en fruitsuiker is niet veel anders dan biet(/kristal)suiker in calorien
pi_59702208
Lipton Clear Green? Zitten geen zoetstoffen in...

of anders

Roosvicee 50/50, 50% fruitsap en 50% water dus geen zoetstoffen en geen suikers toegevoegd maar wel wat suikers van het fruitsap (14 kcal per 100 ml)

pi_59702276
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 04:21 schreef fm07 het volgende:
kan je 10 tallen voorbeelden geven waarin word aangeduid dat het wel schadelijk is
Ben heel benieuwd, er is nog nooit een uitgebreid dubbelblind onderzoek naar gedaan

Uit een van de kleinere dubbelblinde onderzoeken bleek dit:
quote:
Aspartaam: neuropsychologische en neurofysiologische evaluatie van acute en chronische effecten
Paul A Spiers, LuAnn Sabounjjan, Allison Reiner, Diane K Myers, Judith Wurtman, and Donlad L Schomer

Samenvatting

Achtergrond: Er doen verhalen de ronde over neuro-gedragswetenschappelijke symptomen in verband met aspartaam.

Doelstelling: Het doel van dit onderzoek was te bepalen of aspartaam kan leiden tot een verstoring van het cognitieve, neuropsychologische of gedragsmatige functioneren van normale personen.

Model: Achtenveertig gezonde vrijwilligers voltooiden een willekeurig, dubbelblind, placebo-gecontroleerd cross-overonderzoek. De eerste maand was aspartaamvrij. De testpersonen consumeerden vervolgens elke gedurende 20 dagen frisdranken en capsules met een placebo, aspartaam of sucrose. De testpersonen werden willekeurig toegewezen aan groepen met een hoge (45 mg/kg lichaamsgewicht –1 d–1) of lage- (15 mg/kg lichaamsgewicht –1 d–1) dosis aspartaam. Neuropsychologisch en laboratoriumonderzoek werden uitgevoerd op dag 10 van elke behandelingsperiode om eventuele acute effecten te kunnen bepalen, en op dag 20 voor eventuele chronische effecten.

Resultaten: De concentraties van fenylalanine in het plasma namen aanzienlijk toe gedurende de behandeling met aspartaam. Neuropsychologische resultaten, negatieve ervaringen, aminozuren, insuline- en glucosewaarden en elektro-encefalogrammen werden vergeleken per geslacht en per behandeling. Er werden geen significante verschillen aangetroffen de verschillende factoren.

Conclusie: Grote doses aspartaam hadden geen effect op het neuropsychologische, neurofysiologische of gedragsmatig functioneren van gezonde jongvolwassenen.

Am J Clin Nutr 1998;68:531-7.
Anyway, ontopic maar weer

[ Bericht 34% gewijzigd door Trusten op 26-06-2008 12:42:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')