abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59924763
Flat Head denim is prijzig. Welk model en waar gehaald?
pi_59929133
Ben half chinees (Hong Kong mama) en de andere helft is indo/nederlands..
Mijn tante uit HK kwam dus langs en ik heb haar mee laten nemen, volgens mij was het ongeveer 190 euro omgerekend. Ze woont tegen over Take5Jeans. (paradijs)

model F380, vrij wijd. Daarom heb ik hem niet zo vaak aan.
Je leest dit
pi_59932163
Ah dat is wel handig. Ik ben zelf ook chinees, maar ik kom heel weinig in HK. De volgende keer dat ik er ben, wel een paartje japanese denim halen. Draag nu nudies en apc, wat voorlopig wel genoeg dry jeans is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nozuka op 06-07-2008 21:42:02 ]
pi_59933770
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:00 schreef Nozuka het volgende:
Ah dat is wel handig. Ik ben zelf ook chinees, maar ik kom heel weinig in HK. De volgende keer dat ik er ben, wel een paartje japanese denim halen. Voorlopig mijn nudies en apc dragen, wat voorlopig wel genoeg dry jeans is.
Hoe bevalt APC dan? Kan je een vergelijking schrijven met Nudie ( mag kort hoor )
pi_59937902
Ik heb de APC New Standard raw indigo. Een hele mooie broek met een goede fit. Mid rise, tapered, selvage en een simpele clean look. Kleinere backpockets dan Nudies, geen logo erop, wat ik zelf +punten vind. Al zijn er ook wat mindere dingen. Er is maar 1 lengtemaat, verschilt per waist size geloof ik. Ik heb de broek dan ook laten inkorten (34>32). Bovendien moet je 2 maten kleiner dan je normale maat nemen, want de broek rekt echt veel uit. In het begin kon ik het dan ook niet wat lager dragen. Nu wel, waardoor de honeycombs bij mij ietsjes raar zitten.

APC is zijn geld meer waard dan Nudies imo. Prijsverschil is klein, kwaliteit van de denim is veel beter. APC NS(selvage) is zelfs goedkoper dan een RRDS! Nog geen verhalen gehoord dat APC's bij het kruis scheuren na een paar maanden, wat bij Nudies wel het geval is. Bij mijn TFODEE begint het ook al te komen.
pi_59938780
hoe oud ben je dan? Ik ben zelf net 18 geworden.. Wil mijn collectie wel eens zien als ik 25 ben hehe
De volgende keer dat je erheen gaat mag je voor mij een Flathead 3001 meenemen, lang leve slim selvage.
Effect na dragen is zó mooi.
Je leest dit
pi_59942376
Ik ben ook 18. Duurt nog wel een tijdje voordat ik naar HK ga, eerst geld sparen. Zal binnenkort eens wat foto's maken van m'n 7 maanden oude TFODEE.
pi_60007124
@ DonDiablo:

RRHWO wil zeggen Regular (R)Alf Hard Worn Organic?

Net als deze?

Ik wil namelijk weten of ie qua pasvorm exact overeenkomt met de Cold Wash versie van de Regular Ralf Bootcut versie...
pi_60008056
Mijn oudste Nudie moet nu onderhand wel 3 jaar zijn geworden en begint nu wel echt slijtage te vertonen maar loopt nog perfect.
pi_60008111
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Brembo het volgende:
Mijn oudste Nudie moet nu onderhand wel 3 jaar zijn geworden en begint nu wel echt slijtage te vertonen maar loopt nog perfect.
Anders kun je 'm smeren
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:07:00 #61
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60008392
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef JustBlaze het volgende:
@ DonDiablo:

RRHWO wil zeggen Regular (R)Alf Hard Worn Organic?

Net als deze?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik wil namelijk weten of ie qua pasvorm exact overeenkomt met de Cold Wash versie van de Regular Ralf Bootcut versie...
Dat is em idd Maar de pasvorm is bij mij net als op die foto. Ik heb ook een tear indigo regular ralf gehad en die zat veeeeel baggier. Opzich wel een mooie broek deze, staat gewoon goed en zakt niet van mn kont af etc en een mooie subtiele bootcut.

Ben echt blij weer een RR te hebben
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_60009409
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Anders kun je 'm smeren
Ik gebruik Castrol 2-takt olie voor m'n Aprilia SR'tje.
Maar misschien werkt Blue Blood spray beter voor je broek
Je leest dit
pi_60011312
Wat voor effect heeft stomen op een dry?
Moet hem toch een keertje naar de stomerij brengen .
pi_60017379
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 02:16 schreef nubie het volgende:
Wat voor effect heeft stomen op een dry?
Moet hem toch een keertje naar de stomerij brengen .
Hij zal wat frisser ruiken
pi_60027153
Is het erg als je nieuwe Dry goed nat wordt door de regen?
Hij is nog niet kletsnat geworden, maar met dit weer weet je maar nooit
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_60027479
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:21 schreef Seam het volgende:
Is het erg als je nieuwe Dry goed nat wordt door de regen?
Hij is nog niet kletsnat geworden, maar met dit weer weet je maar nooit
Mijn dry werd door de regen wat stugger/stijver, maar als je 'm daarna vaak draagt wordt ie weer normaal. Hij is bij mij niet gaan afgeven ofzo
pi_60027828
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Mijn dry werd door de regen wat stugger/stijver, maar als je 'm daarna vaak draagt wordt ie weer normaal. Hij is bij mij niet gaan afgeven ofzo
Reken er maar op dat hij WEL gaat afgeven... op je schoenen, je jas, je onderbroek.
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:13:03 #68
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60028222
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:52 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

Reken er maar op dat hij WEL gaat afgeven... op je schoenen, je jas, je onderbroek.
Is bij mij wel gebeurd.. Nahjah de schoenen veegde je zo schoon (Stan Smith's) Maar mn boxer is een tijdje blauw geweest ipv geel wat ie hoort te zijn
pi_60028603
Daar ben ik ook al achter gekomen. Mijn allstars hebben nu een blauw randje gekregen Maarja, die schoenen kunnen wel wat smerigheid hebben
Had ook al gelet op mijn boxers
Ik heb trouwens op het einde van de dag altijd die blauwe stof onder mijn vinger nagels zitten
pi_60041021
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:52 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

Reken maar van niet, want hij is nu 9 maanden oud en heeft nog niet afgegeven. Heb wel een Levi's die enorm afgeeft, wel vervelend.

Er is trouwens weer sale bij de M@W. Even gekeken in Arnhem: Veel TF (dry, dry black en veel prewash) voor 55 euro de meesten. In Arnhem alleen nog maar maat 38, wel jammer. Nog behoorlijk wat Slim Kim, voor de vrouwen dus. Verder nog wel wat oudere modellen, erg licht of wit. Helaas veelal onmogelijke maten.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:00:17 #71
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60043684
De vorige keer dat er sale was hier in de m@w lagen er staaaaaaaaaaaaaaapels TF's.. Niemand draagt ze hier in Drenthe (goh wat raar )
pi_60061240
Hoelang blijft een Dry eigenlijk nog afgeven, want het is nogal irritant in combinatie met mijn witte shirts ..
Krijg ik dat blauwe (op mijn shirts) er trouwens nog makkelijk af met wassen?
Ik kwam er namelijk net achter dat mijn witte trui een mooi blauw randje gekregen heeft
pi_60062477
Hier nog wat andere foto's van de Regular (R)Alf Hard Worn In Organic Cotton, which I just bought

zaterdag 12 juli 2008 @ 19:29:40 #74
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60063220
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef JustBlaze het volgende:
Hier nog wat andere foto's van de Regular (R)Alf Hard Worn In Organic Cotton, which I just bought

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn nieuwe favoriet op het moment in mn broekencollectie (Samen met de ESOD)
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:52:24 #75
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60067719
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Er is trouwens weer sale bij de M@W. Even gekeken in Arnhem: Veel TF (dry, dry black en veel prewash) voor 55 euro de meesten. In Arnhem alleen nog maar maat 38, wel jammer. Nog behoorlijk wat Slim Kim, voor de vrouwen dus. Verder nog wel wat oudere modellen, erg licht of wit. Helaas veelal onmogelijke maten.
ben er vanmiddag geweest, jammer genoeg niets in mijn maat.
The truth is relative, pick one that works!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')