Het ziet er een beetje vreemd uit met zo de helft van je belicht door de zon en de rest nietquote:
Het was nacht hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje vreemd uit met zo de helft van je belicht door de zon lamp en de rest niet![]()
Voor de rest leuke foto hoor
O ja ... de achtergrond is wel heel donkerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Het was nacht hoor.En flitsen op een foto vind ik niet mooi.
Ik vind het een hele nette foto! Goed werk van de fotograaf. Je ziet er goed uit!quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje vreemd uit met zo de helft van je belicht door de zon en de rest niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een verschil in kleur op je gezicht, zo ongeveer onder je neus bij je wangen zie je dat heel duidelijk. Zo'n lijn. Komt het door de foto of is het normaal ook zo?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Het was nacht hoor.En flitsen op een foto vind ik niet mooi.
Maar dank je!
Dat is denk ik door een lamp die ze gebruikt had die ik voor de zon aanzagquote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Er is een verschil in kleur op je gezicht, zo ongeveer onder je neus bij je wangen zie je dat heel duidelijk. Zo'n lijn. Komt het door de foto of is het normaal ook zo?
Je let ook echt op de belichtingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje vreemd uit met zo de helft van je belicht door de zon en de rest niet![]()
Komt mede door de belichting van onderen. Maar blijft een rare plaat zo ja, denk dat de fotograaf ook wat verkeerds heeft gedaan in de nabewerking, photoshop oid; Hij heeft een beetje met de kleuren lopen klooien.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Er is een verschil in kleur op je gezicht, zo ongeveer onder je neus bij je wangen zie je dat heel duidelijk. Zo'n lijn. Komt het door de foto of is het normaal ook zo?
Je hebt met de kleuren lopen kloten omdat het dan natuurlijker leek???quote:Op maandag 7 juli 2008 00:39 schreef Elvanera het volgende:
Anders wordt m'n foto even geanalyseerd
Die kleurverandering op mn hoofd was me zelf nog geen eens opgevallen!
Ter informatie, die lamp (zo'n lang ding) Zit ongeveer ter hoogte van mn neus ja, een m'n linkerkant op die foto. Die foto heb ik zelf gemaakt en heb zelf met de kleuren lopen kloten, ik had een rood/oranje hoofd en hij was nog wat donkerder.Dit leek me toch iets natuurlijker
![]()
Dus wat is er dan verkeerd aan Loofus?
Ik vind m'n foto wel leuk!dan zeg ik t zelf maar
Schat, ik vind je foto ook heel leuk!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:39 schreef Elvanera het volgende:
Anders wordt m'n foto even geanalyseerd
Die kleurverandering op mn hoofd was me zelf nog geen eens opgevallen!
Ter informatie, die lamp (zo'n lang ding) Zit ongeveer ter hoogte van mn neus ja, een m'n linkerkant op die foto. Die foto heb ik zelf gemaakt en heb zelf met de kleuren lopen kloten, ik had een rood/oranje hoofd en hij was nog wat donkerder.Dit leek me toch iets natuurlijker
![]()
Dus wat is er dan verkeerd aan Loofus?
Terecht, je ziet eruit als een godinquote:Op maandag 7 juli 2008 00:39 schreef Elvanera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |