Precies mijn moeder...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag had ik wel weer zoiets met m'n vader: hij was aan het surfen, dus hij heeft de ene site gezien, browser afsluiten, browser opnieuw starten en nieuwe URL invoeren...En dat ging een keer of 3 zo door
Deze computer = verkenner, dumbassquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee. De gebruikers werken altijd met "de verkenner". Persoonlijk ben ik ook meer een fan van deze computer, ...blablabla
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:04 schreef r_one het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
http://www.ghisler.comquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:00 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat "Total Commander" een onacceptabele naam is voor de Windows-versie van Norton Commander, oftewel Windows Commander![]()
Ze hebben ooit een rechtszaak verloren volgens mij, daarom is het nu Total Commander
Tabbed browsing is dan ook de grootste kutuitvinding in de browsergeschiedenis en FF is zo overhyped als de pest, maar goed...quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:04 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Precies mijn moeder...
Al sluit die niet telkens af.. Die opent voor iedere nieuwe URL een nieuwe Firefox (heb het IE-icoontje verwijderd),
Tabbladen vindt ze al helemaal ingewikkeld
Computers zijn ook overrated rekenmachines, nietwaar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tabbed browsing is dan ook de grootste kutuitvinding in de browsergeschiedenis en FF is zo overhyped als de pest, maar goed...
dit is niet waar!quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:08 schreef PainDivine het volgende:
[..]
Deze computer = verkenner, dumbass
heeft alleen voor de snelkoppelingen een aparte naam, maar in feite is het hetzelfde![]()
Want?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tabbed browsing is dan ook de grootste kutuitvinding in de browsergeschiedenis
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tabbed browsing is dan ook de grootste kutuitvinding in de browsergeschiedenis en FF is zo overhyped als de pest, maar goed...
Neen, computers hebben meer functionaliteit dan rekenmachines, het hoofddoel is totaal anders. Tabbed browsen of niet tabbed browsen, Firefox of IE, het hoofddoel is en blijft internetpagina's bekijken en m.i. doet IE dat beter en sneller.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:38 schreef Karrs het volgende:
[..]
Computers zijn ook overrated rekenmachines, nietwaar.
Ik zie de handigheid er nog steeds niet van... Wat is er mis met Alt+Tabquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:07 schreef Omniej het volgende:
[..]
Want?
Ik doe niet anders meer tegenwoordig...
idem ditoquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:07 schreef Omniej het volgende:
[..]
Want?
Ik doe niet anders meer tegenwoordig...
Nee IE is tha bomb!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |