quote:
alsof hij naar buiten gaat om een foto van een leeg plein te makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:59 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heb er van 2001 tot 2005 gewoond maar dit is zeker op een zondagochtend genomen
Laten we het hopen. Aangezien dit een EK voetbal is verdient het toernooi ook wel een kampioen die voetbalt. En niet één die acteert.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:00 schreef Leatherface het volgende:
Eigenlijk is het beeld van Duitsland dat op het laatst toch altijd met de beker in handen staat onjuist.
Ze hebben per saldo meer WK-finales verloren dan gewonnen.
Als ze zondag verliezen (wat best mogelijk is) zal dat erg hard aankomen daar.
4 jaar daar gewoondquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:59 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heb er van 2001 tot 2005 gewoond maar dit is zeker op een zondagochtend genomen
Ze hebben per saldo meer finales gespeeld dan ze hadden mogen spelen met dat walgelijke afbraakvoetbal van ze.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:00 schreef Leatherface het volgende:
Ze hebben per saldo meer WK-finales verloren dan gewonnen.
Finales halen is een ding.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
En toch iedere keer weer in de finale. Walgelijk. Echt walgelijk.
speelde het NL elftal maar zo, dan hadden we ook eens iets bereiktquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Aangezien dit een EK voetbal is verdient het toernooi ook wel een kampioen die voetbalt. En niet één die acteert.
Er zijn wel grenzen voor mij. Ballack en Zwijn liggen daar wat mij betreft mijlen overheen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
speelde het NL elftal maar zo, dan hadden we ook eens iets bereikt
Neee echt tering dat had ik nog niet doorquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
alsof hij naar buiten gaat om een foto van een leeg plein te maken
Gaaf mij maar Rusland.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef HPoi het volgende:
DUITSLAND MOET DE FINALE GAAN WINNEN!!! WALSEN OVER DIE SPANJOLEN OF RUSSEN!!!Ballack!!!
Schweinsteiger
![]()
Deutschland
Maar waarom doen die andere landen dat dan niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben per saldo meer finales gespeeld dan ze hadden mogen spelen met dat walgelijke afbraakvoetbal van ze.
De goede loting heeft resultaat gehad ja. Met dit voetbal hadden ze in onze poule gewoon met 1 puntje naar huis gekuntquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar waarom doen die andere landen dat dan niet?
Het heeft immers wel resultaat, als ik jou redenering zo moet volgen.
Liever géén prijs dan anti voetbal zoals Duitsland (en Griekenland 4 jaar geleden).quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
speelde het NL elftal maar zo, dan hadden we ook eens iets bereikt
Meen je niet?!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
alsof hij naar buiten gaat om een foto van een leeg plein te maken
Hey van alles meegemaakt daarquote:
Ja, daar heb je wel gelijk in denk ik. Nederland speelt de sterren van de hemel in de poulefase, iedereen denkt van "DIT wil je graag zien op een eindtoernooi"quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef Leatherface het volgende:
Maar waarom doen die andere landen dat dan niet?
Het heeft immers wel resultaat, als ik jou redenering zo moet volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |