Amen. Het leuke is dat ze nog trots zijn op deze overwinning ook.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:54 schreef nik2043 het volgende:
zo slecht spelen en toch winnen, dat kan maar 1 kut land
hopelijk verliezen ze de finale met 6-0
Lekker licht ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef Timmai het volgende:
Live vanaf het Mercatorplein
[ afbeelding ]
Alsof de Turken een toffe, sterke wedstrijd speelden. Het voetbal was van beide kanten kut, maar de spanning en het tempo vergoedde alles.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat me raden: omdat ze zo'n toffe, sterke wedstrijd hebben gespeeld?
Nee..omdat ik nu van dat gore getoeter af ben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat me raden: omdat ze zo'n toffe, sterke wedstrijd hebben gespeeld?
Voorbeeld voor een hoop andere Turken.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef Timmai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alsof de Turken een toffe, sterke wedstrijd speelden. Het voetbal was van beide kanten kut, maar de spanning en het tempo vergoedde alles.
Dat hoop ik, zondag.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:56 schreef VeX- het volgende:
Terechte winnaar zou ik zo zeggen.
Dat is het ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amen. Het leuke is dat ze nog trots zijn op deze overwinning ook.
Ja, wat een prestatie.
Heb er van 2001 tot 2005 gewoond maar dit is zeker op een zondagochtend genomenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef Timmai het volgende:
[ afbeelding ]
De Turken waren niet echt heel erg gevaarlijk, maar buiten de 16 tikten ze de duitsers wel aardig van het veld af ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alsof de Turken een toffe, sterke wedstrijd speelden. Het voetbal was van beide kanten kut, maar de spanning en het tempo vergoedde alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |