abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59693194
O O O wat ben jij grappig zeg het is zo wel erg stoer he niemand kan je zien en zo commentaar leveren ,is wel spannend en kan je je frustraties ook kwijt maar niet echt iets voor iemand met een karakter laten we zeggen
Ik leer dat liedje toeteren en ga jij wat aan je karakter doen weet niet of je een man of vrouw bent maar ik betreur het als je een man bent
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:42:19 #52
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_59693270
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef Talien het volgende:
O O O wat ben jij grappig zeg het is zo wel erg stoer he niemand kan je zien en zo commentaar leveren ,is wel spannend en kan je je frustraties ook kwijt maar niet echt iets voor iemand met een karakter laten we zeggen
Ik leer dat liedje toeteren en ga jij wat aan je karakter doen weet niet of je een man of vrouw bent maar ik betreur het als je een man bent
Stoer dat jij er speciaal een kloon voor registreert om dit te zeggen
pi_59693314
quote:
Nooit gehoord van interpunctie zeker?
  Redactie Frontpage woensdag 25 juni 2008 @ 23:45:35 #54
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59693337
quote:
dus vrouwen mogen wel los gaan

heb je al te vaak Nederlanders zitten bashen in het EK forum, dat je nu maar een kloon hebt gebruikt? want oh wee oh wee als wij iets zeggen van het gedrag van Turken. dat getoeter is irritant, dat gejubel over hoe geweldig Turkije wel niet kon voetballen was irritant, hun voetbal zelf was helemaal irritant

steek die vlag maar in je reet ofzo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:45:56 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59693347
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nooit gehoord van interpunctie zeker?
Gun de néger zijn emoties. Wij waren na het verlies van Nederland ook niet heilig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:46:34 #56
11502 nipeng
The last ride is free
pi_59693365
quote:
Je komt een beetje gefrustreerd over.
Je neemt jezelf en dit potje voetbal te serieus.
pi_59693398
Liever in jouw reet daar zal hij geheid beter in passen
  Redactie Frontpage woensdag 25 juni 2008 @ 23:48:48 #58
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59693427
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:47 schreef Talien het volgende:
Liever in jouw reet daar zal hij geheid beter in passen
nah, ik heb al genoeg wc papier thuis
maar ik zal het onthouden dank je voor de tip
en als m'n wc verstopt raak, zal ik jou bellen dan kun je 'm ontstoppen. veel meer zul je wel niet kunnen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:49:59 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_59693804
Respect voor de Turken, heb best van ze genoten dit toernooi. Ook vanavond weer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59694608
Dank jullie wel! *zwaait terug*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')