Ik heb een tip gehad, van iemand die zegt Mod te zijn hier.quote:

Huhhh??? Wat ergquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:34 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ik heb een tip gehad, van iemand die zegt Mod te zijn hier.
Dat er over de vriendin Tesje word geproken hier....(die zelfmoord heeft gepleegt vorige week)
Nou gesproken en is een qoute geplaatst hier ergens......en ik ben al een paar dagen op missie om dat uit te zoeken

Ik had het van de week zelfs gewoon gevonden dat berichtquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huhhh??? Wat ergDat meen je niet
Weet je het wel zeker? Er wordt zoveel gezegd heh, maar .....jee.........

Lijkt me dat een admin er dan naar moet kijken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:44 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ik had het van de week zelfs gewoon gevonden dat bericht
Want een colega van tesje die zegt dat ie heier mod is en dat ie tijdens het verwijderen van scheldwoorden![]()
Dat bericht had gevonden.
Dus toen ben ik gaan zoeken hier en had het gevonden.
Maar iemand had een vage quote geplaatst zonder bron ofzo....niemand er ook op gereageerd ofzo....
Dus wilde ik het nog ff checken....

quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huhhh??? Wat ergDat meen je niet
Weet je het wel zeker? Er wordt zoveel gezegd heh, maar .....jee.........

quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
ff serieus, jij bent mod op VOL, kan je daar geen topic openen "praat hier na over DGK"?
Dit topic is btw geen sc.
Dit is een gemixte COS/SC van users die hier al heel lang posten.
Kennelijk hebben DGK-Vollers behoefte om na te praten, geef ze de ruimte op jouw forum.
Hebben wij wat minder gezeik, hier en in het Huubtopic.

quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub, zou jij misschien een naturist kunnen spelen of ben je het stiekem al?

Ik wil wel met je praten over van alles en nog wat, als het maar niet over naturisme gaat...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:07 schreef BigBreg het volgende:
[..]
we zijn niet welkom hier???
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een hartelijk welkom zeg

Gelukkig nog een aardig persoon hierquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik wil wel met je praten over van alles en nog wat, als het maar niet over naturisme gaat...

Die is er al, maar daar ben ik geen mod. WMB mag er daar doorgepraat worden en dat is al zo volgens mij.quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
ff serieus, jij bent mod op VOL, kan je daar geen topic openen "praat hier na over DGK"?
Kennelijk hebben DGK-Vollers behoefte om na te praten, geef ze de ruimte op jouw forum.

Toeval bestaat niet, het valt je toequote:Op donderdag 26 juni 2008 04:10 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Gelukkig nog een aardig persoon hier![]()
![]()
![]()
Met humor
Maar worden we dan weggestuurd hier?

Wat is er voor gezeik hier dan??quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die is er al, maar daar ben ik geen mod. WMB mag er daar doorgepraat worden en dat is al zo volgens mij.
En dat gezeik heeft niks met Vollers te maken, al heel lang niet, dus ik weet niet waar jij het over hebt?

We weten wie het zegtquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:07 schreef BigBreg het volgende:
[..]
we zijn niet welkom hier???
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een hartelijk welkom zeg

Geen gezeik van mijn kant, maar er zijn erbijquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:13 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Wat is er voor gezeik hier dan??![]()
of mogen newbies dat niet weten

Ik ben niet zo serieus vanachtquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, het valt je toe
Als je msn hebt mag je me toevoegen, dan praten we daar serieus verder...

quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Morwen had ik ook op msn, ?????????@hotmail.com zou je dus weer toe kunnen voegen...

Truste Bregquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:16 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ik ben niet zo serieus vanacht![]()
Ik ga nu echt me bed op zoeken![]()
Kom morgen ofzo nog wel is lang wippen hier![]()
Truste![]()

Geef je msn maar niet aan me, je gaat toch slapen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:13 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Wat is er voor gezeik hier dan??![]()
of mogen newbies dat niet weten

mee eens !!quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:02 schreef Prospera het volgende:
[..]

En terechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Geef je msn maar niet aan me, je gaat toch slapen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |