Ja papaquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef theKiD het volgende:
Vaders heeft wel gelijk natuurlijk door te zeggen dat je de avond vtv al moet vertrekken..Vanuit Nijmegen zou je op een slechte dag, waarop collectief zelfmoord word gepleegd, toch best lang oponthoud kunnen krijgen en zeg niet dat het niet kan, kijk maar naar Japan
Ow ja.. Goedemorgen zusje
waar was het nu weer prijs eigenlijk ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:47 schreef hetzusjevan het volgende:
WAAROM SPRINGEN ER ALTIJD MENSEN VOOR DE TREIN ALS IK NAAR TILBURG KOM VOOR EEN TENTAMEN![]()
!
Ik wou "sterf" zeggen, maarja...
Omreizen. Mensen die voor de trein springen
. Tentamens
. Vaders die boos worden als ik opbel dat ik moet omreizen
. Een preek krijgen dat ik zulke dingen voor moet zijn door de avond van tevoren alvast naar Tilburg te reizen
.
Zo. Gelukkig stond mijn fiets nog op station West. Mijn dag is weer helemaal goed.
Goeiemorgen
Ik heb weleens gelezend dat dat er 1 of 2 per dag zijn..quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:56 schreef JeffreyXL het volgende:
Ook niet normaal hoe vaak je dat hoort. Vraag me wel eens af hoeveel mensen er per jaar voor de trein springen
Denk dat de NS daar liever geen cijfers beschikbaar over maaktquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:56 schreef JeffreyXL het volgende:
Ook niet normaal hoe vaak je dat hoort. Vraag me wel eens af hoeveel mensen er per jaar voor de trein springen
Verrassend genoeg een keer niet Ossquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waar was het nu weer prijs eigenlijk ?
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja papa.
Ik heb tenminste geen last van waternood gehad!
Udenhout/ Berkel-Emschot natuurlijk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Verrassend genoeg een keer niet Oss. Normaal is het altijd in Oss.. Nu tussen Den Bosch en Tilburg in beide richtingen geen treinverkeer..
Werd niet gezegd.. alleen tussen Tilburg - Den Bosch stond er. Voor de trein springen is zo'n egoistische daad hè.. bah. Pak dan een overdosis pillen ofzo. Arme machinisten krijgen allemaal trauma'squote:Op donderdag 26 juni 2008 12:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Udenhout/ Berkel-Emschot natuurlijk?Daar is het nl ook regelmatig raak
Ik moest even zoekenquote:08:57:22 26-06-08 20 G BRAN PRIO 2 6741 RAUWBRAKENWEG BERKEL-ENSCHOT WEGDEK REINIGEN (INC: 01) tel contact gmk
806260857221201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
806260857221201924 1201924 BRW Berkel-Enschot ( Lichtkrant )
806260857221200858 1200858 BRW Berkel Enschot ( Groep 2 )
806260857221200857 1200857 BRW Berkel Enschot ( Groep 1 )
Er was een keer een reportage op tv over een machinist die gewoon niet meer in staat was om te werken, omdat ie in een periode van 10 jaar 8 mensen had ´overreden´ met zijn trein.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Werd niet gezegd.. alleen tussen Tilburg - Den Bosch stond er. Voor de trein springen is zo'n egoistische daad hè.. bah. Pak dan een overdosis pillen ofzo. Arme machinisten krijgen allemaal trauma's.
* Breach checkt OPquote:
ik is 20+quote:
Dat is zusjevanquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:13 schreef theKiD het volgende:
Was jij zo bezig met die machinist dan? Je dacht niet aan je tentame?Enne, degene die iemand vind die een overdosis pillen heeft genomen? Die heeft geen trauma? Beetje hypocriet om te denken dat alleen machinisten trauam's krijgen
Zelfmoord heeft een positief effect op de overbevolking! Vooral als ze het collectief doen
Hey, statistiekenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:13 schreef Breach het volgende:
[..]
* Breach checkt OP
Messenga: man, 18 jaar, student
* Breach checkt nogmaals de OPquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:15 schreef theKiD het volgende:
Dan zeg ik het maar:
Dag kinderen alhier!![]()
Dank je!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
* Breach checkt nogmaals de OP
theKiD: man, 27 jaar, waakhond
Ouwe lul Wijze man!!
Ik dacht niet per se aan m'n tentamen maar idd ook aan 'god nou ben ik weer later in Tilburg'. Als erover gepraat wordt dan hoor je wel hoe aangeslagen die machinisten zijn na zoiets hoor.. terwijl die mensen niets te doen hebben met jouw zelfmoord.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:13 schreef theKiD het volgende:
Was jij zo bezig met die machinist dan? Je dacht niet aan je tentame?Enne, degene die iemand vind die een overdosis pillen heeft genomen? Die heeft geen trauma? Beetje hypocriet om te denken dat alleen machinisten trauam's krijgen
Zelfmoord heeft een positief effect op de overbevolking! Vooral als ze het collectief doen
Ik ben ouder hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
* Breach checkt nogmaals de OP
theKiD: man, 27 jaar, waakhond
Ouwe lul !!
Maar jij staat niet in de OPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |