http://www.omroepbrabant.(...)le+zonder+water.aspxquote:TILBURG - Tilburg en Goirle zitten sinds donderdagochtend acht uur zonder water. Dat meldt een woordvoerder van Brabant Water. Volgens de waterleverancier is de oorzaak hiervan een lekkage in een transportleiding.
De lekkage zou spontaan zijn ontstaan op de Baron van Voorst tot Voorstweg in Tilburg. De brandweer is ter plaatse, maar kan het water voorlopig niet wegpompen, omdat het via het riool weer omhoog komt.
Volgens Brabant Water moeten inwoners van Tilburg en Goirle er rekening mee houden dat ze de komende uren nog geen water hebben.
Hebben ze dan geen slang van 500 meter om het water het kanaal in te pompen?quote:De brandweer is ter plaatse, maar kan het water voorlopig niet wegpompen, omdat het via het riool weer omhoog komt.
Hier begint er wat te komen, eerst maar ff door laten lopenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:50 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Hier nog steeds een pisstraaltje water. Hopelijk duurt het niet te lang. Wil zo onderhand eens onder de douche
toen met die grote brand op de boterberg hadden ze ook slangen tot het kanaal aan toequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen slang van 500 meter om het water het kanaal in te pompen?
Wordt nog wat als er ooit echt iets gebeurd danquote:
Bij ons op het werk is er vandaag ook toevalligerwijze nog onderhoud op de stadsverwarming (dus ook het warm water) , misschien bij jullie ook.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:11 schreef LB06 het volgende:
Koud water doet het weer hier. Alleen het warm water nog niet
jah inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Wordt nog wat als er ooit echt iets gebeurd dan
http://www.nu.nl/news/162(...)le_zonder_water.htmlquote:Tilburg en Goirle zonder water
Uitgegeven: 26 juni 2008 10:06
Laatst gewijzigd: 26 juni 2008 10:07
TILBURG - De inwoners van Tilburg en Goirle hebben sinds donderdagochtend acht uur geen water. Een woordvoerder van Brabant Water heeft dat donderdag laten weten.
De oorzaak is een lekkage in een transportleiding in de Burgemeester van Voorst tot Voorstweg in Tilburg. De watermaatschappij verwacht dat het probleem om elf uur is verholpen.
jah dat lijkt er meer opquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:21 schreef Breach het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden in Watersnood?
Ik moest uitslapen omdat ik straks de nachtdienst inga, dus ik heb dr ook niks van gemerktquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef JeffreyXL het volgende:
Heb het niet eens gemerkt dat we geen water hadden![]()
ook goedemorgenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:47 schreef hetzusjevan het volgende:
WAAROM SPRINGEN ER ALTIJD MENSEN VOOR DE TREIN ALS IK NAAR TILBURG KOM VOOR EEN TENTAMEN![]()
!
Ik wou "sterf" zeggen, maarja...
Omreizen. Mensen die voor de trein springen
. Tentamens
. Vaders die boos worden als ik opbel dat ik moet omreizen
. Een preek krijgen dat ik zulke dingen voor moet zijn door de avond van tevoren alvast naar Tilburg te reizen
.
Zo. Gelukkig stond mijn fiets nog op station West. Mijn dag is weer helemaal goed.
Goeiemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |