sinds jij er weg bent, is de lucht zoveel geklaard dat er ineens te weinig woningen zijn..quote:Op zondag 29 juni 2008 06:27 schreef kraakvandaal het volgende:
Is er nu in Tilburg ook al woningnood? Normaal wilde niemand er wonen.
Het was verdomd rustig, dat wel...quote:Op zondag 29 juni 2008 13:24 schreef Ace1 het volgende:
Gister laatste stapavondje met een sigaretje erbij
In mijn 'oude' woonplaats ook..quote:
hehe noord/stokhasselt was me al bekend, maar thanx (Y)quote:Op zondag 29 juni 2008 19:39 schreef Messenga het volgende:
Anything but noord. Of wil je in pauperrwijken wonen?
Ja!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:08 schreef Tegan het volgende:
* Tegan denkt dat ze niet mee gaat doen met de TIKweek.
Ik bedoel, ga ik echt iets missen?
groenstraat en voltstraat en zo is toch broekhoven?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:06 schreef Messenga het volgende:
Broekhoven valt best wel mee.. wel ver van de stad.
Enschotseweg? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:00 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hehe noord/stokhasselt was me al bekend, maar thanx (Y)
neee!!! mijn broertje woont nabij Enschotseweg/Daltonplein en dat lijkt me ook prima. Broekhoven schijnt ook pauper te zijn?
Nah ja je gaat in ieder geval een heleboel vermoeidheid missenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:08 schreef Tegan het volgende:
Dacht dat dat gewoon onder centrum zuid vielquote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef ghizzer het volgende:
[..]
groenstraat en voltstraat en zo is toch broekhoven?
euh.. enschotsestraat.. en daltonplein is in de buurt van zuidoosterstraat.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Enschotseweg? Nooit van gehoord.
Daltonplein? Never heard of it..![]()
ik vermoed vooral veel alcohol dat je gaat missenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:08 schreef Tegan het volgende:
Enschotsestraat ken ik wel.. Maar Daltonplein is echt t eerst dat ik er van heb gehoord nu..quote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef ghizzer het volgende:
[..]
euh.. enschotsestraat.. en daltonplein is in de buurt van zuidoosterstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |