Website ABC WipeOutquote:Human cannonballs! Human pinballs! Crashes, smashes and mud splashes! Twenty-four thrill-seekers will compete in the world's largest extreme obstacle course designed to provide the most spills, face plants and wipeouts ever seen on television, in Wipeout, a painfully funny new reality series premiering Tuesday, June 24 8/7c on the ABC Television Network.
Each week 24 daring new contestants of all ages, shapes and sizes will go head to head through four rounds of grueling and physically demanding but wildly hilarious obstacle courses to win the title of "Wipeout Champion" and the grand prize of $50,000. The contestants and the courses change every week, with over-the-top obstacles including "Dizzy Dummy" the "Dirty Balls" and "The Dreadmill" -- which will have contestants jumping hurdles on a 40-foot long treadmill at warp speed. In the end, only one contestant will win, while everyone else will Wipeout!
Wipeout is hosted by John Henson (E! Entertainment's Talk Soup) and John Anderson (ESPN's SportsCenter). Jill Wagner is co-host. Executive producer is Matt Kunitz. Scott Larsen is co-executive producer.
Wipeout is produced by Endemol USA.
Ik heb dat MXC nu eens gedownload en heb de eerste 5 afleveringen gezien, nounou zeg wat grappig... soms wel droge commentaar mja zo "super" vind ik het niet, vond wipeout een stuk leuker. Mja ieder zo zijn smaak I guess.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef Devrim_ het volgende:
Helaas..Ik heb het programma bekeken en ik vond MXC toch duidelijk veel beter.
Ten eerste zijn die presentatoren (en presentatrice) niet zo grappig als bij MXC.
Die gasten bij MXC lullen gewoon hartstikke droog maar bij Wipeout lijkt het net of ze voorlezen.
Verder word er irritant veel geknipt in het programma en is er "teveel" gelul tussendoor.
MXC duurt maar 20 minuten maar bij MXC word er wel meer geracet.
Ondanks alles zal ik dit programma toch blijven volgen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:03 schreef Adelante het volgende:
Die vrouw die alle obstakels uit de weg gaat en direct het modderbad in gaat
Die kerel die die spagaat maakt op de big balls
Wipeout - a love story
yup
Nooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Echt heerlijke show!
Wanneer komt dit in Nederland?
http://www.youtube.com/user/dondium
Ook goed.quote:
http://www.livevideo.com/(...)ty-show-tragedy.aspxquote:Reality Show Tragedy
A reality show contestant nearly killed on set.
Mijn internet is niet zo snelquote:
Dan is mijn internet echt superlangzaamquote:
"Nearly killed"quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.livevideo.com/(...)ty-show-tragedy.aspx
Met een doorboorde long van zo'n sweeper-paal afdonderen lijkt me geen pretje, maar ik geloof er niks van dat die dingen van beton zijn.
Trouwens, 'The Ladies Man' die er ineens mee ophield bij die rollende tonnen een paar weken terug deed dat omdat hij zijn enkel gebroken had. Auw, maar geeft wel een nieuwe dimensie aan alle 'that had to hurt!'-opmerkingen
Welk grappige duo moet dan de presentatie doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:55 schreef Robertje het volgende:
[..]
Mijn internet is niet zo snel![]()
[..]
Dan is mijn internet echt superlangzaam![]()
Het mag hier zeker komen maar dan zonder Geer en Goor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Hč? Waar heb je gelezen dat ze gaan herhalen dan vanaf nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef Symer het volgende:
Pff, geen zin om nu al herhalingen te gaan kijken.
Ik snap dat ze niet willen concurreren met de Spelen en daarom de komende 2 weken herhalingen uitzenden, maar dan kon er nu nog wel een nieuwe aflevering vanaf, nietwaar?
Preciesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:10 schreef Devrim_ het volgende:
Volgens Wikipedia gaan ze gewoon door hoor
8 August 12, 2008
9 August 19, 2008
10 August 26, 2008
11 September 2, 2008
Tja...het programma heeft dan ook geweldige ratingsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies :) Heerlijk nog 4 afleveringen, en een tweede seizoen was geloof ik ook al aangekondigd :) O+
1 2 3 4 5 6 7 | 1 June 24, 2008 3.7/12 (#1) 9.98 (#1) #2 2 July 1, 2008 3.6/13 (#1) 9.45 (#1) #2 3 July 8, 2008 4.0/13 (#1) 10.59 (#1) #2 4 July 15, 2008 3.2/11 (#2) 8.65 (#3) #6 5 July 22, 2008 3.7/12 (#1) 9.98 (#1) #2 6 July 29, 2008 3.5/11 (#2) 9.66 (#1) |
quote:8/12/08 (Tu.) 8:00 PM ABC (#109) Episode 109
8/12/08 (Tu.) 8:00 PM ABC (#103) Episode 103 (R) (*)
8/19/08 (Tu.) 8:00 PM ABC (#102) Episode 102 (R)
8/26/08 (Tu.) 8:00 PM ABC (#108) Episode 108
quote:(*) CORRECTION/UPDATE
As of MONDAY, AUGUST 4, 2008 (all times ET unless noted)
TUESDAY, AUGUST 12 (8:00-9:01 PM)
EPISODE CHANGE Delete: "WIPEOUT: 109" INSERT: "WIPEOUT: 103" (OAD: 7/8/08)
Net gekeken, weer uur vol gelachquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef EvilMarc het volgende:
Een WipeOut topic![]()
Iemand the wipeys al gezien?
Parcours in Argentinie?quote:Spectaculair Amerikaans format Wipeout bij RTL 5
Geplaatst op vrijdag 08 augustus 2008 om 18:34
Binnenkort komt RTL 5 met de Nederlandse versie van de “zinderende spelshow” ‘Wipeout’. Dit programma, dat in Amerika al een regelrechte tv-hit is, staat bol van actie en zorgt ervoor dat de kandidaten tot het uiterste gaan. Dat meldt een zegsvrouw van RTL 5 vandaag. “De geselecteerde thrillseekers strijden tegen elkaar én tegen de klok op een duizelingwekkende hindernisbaan die alleen maar spectaculaire uitdagingen presenteert“, vertelt de woordvoerster van RTL.
“Het parcours bevindt zich in Argentinië en staat garant voor ‘apekooien to the extreme’. Het draait allemaal om pure spierkracht, lef, actie, grenzen verleggen, doorzetten én natuurlijk om de fenomenale uitglijders.”
‘Wipeout’ zorgt zonder twijfel voor een adrenaline-boost. “Kijken op zich is al een uitdaging, maar meedoen nog veel meer. Deelnemers strijden om een leuk geldbedrag en om de eer. Nederlandse kandidaten die dit avontuur in Argentinië zelf willen beleven, kunnen zich opgeven via wipeout@rtl.nl.”
Sinds het succes in Amerika, staan veel landen in de rij om hun eigen versie van deze spelshow op tv te brengen. “RTL 5 heeft dit succesvolle format in handen en Nederland is daarmee het zeventiende land waar ‘Wipeout’ te zien zal zijn.”
quote:The show is taped on a ranch just outside the city of Santa Clarita, California.
Een vraag uit het inschrijvingsformulier:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef Chielus het volgende:
Ik vin het nu al een briliante show. Al enig idee wanneer het precies in Nederland uitgezonden wordt?
Nope...Herhalingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Ace1 het volgende:
Vannacht nieuwe ep?
Ga er maar vanuit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand of je 18 moet zijn om er aan mee te doen? Ik word in september 18, en heb eigenlijk ook wel zin om mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |