Verder is Nalby zich aan het herpakken,quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom zo weer eens op de radio. (help!) Wil je het horen dan moet je om 12.30 uur inschakelen op Radio 2. Het gaat om de platenpoule en het tennis van Krajicek gisteren. Ik had de 2-0 goed voorspeld.
sssssssssttttttttttttttt !!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een aanvulling voor de OP:
en kz is hard op weg om haar record banloos door 't leven te verbreken
Ja hoor, maar ik hoef niet al die resultaten terug te lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:47 schreef kleinzusje het volgende:
Question:
wordt dit Tennis Update Topic 2008 op prijs gesteld ?
Hoef geen standbeeld, maar als het nutteloos blijkt is het wel een beetje zonde
en kan ik beter m'n eigen dagboekje bijhouden
Hee !quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
Ook goedemorgen !
Dat klotegras zit me nog steeds niet lekkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee !
Wat fijn dat je jezelf weer hebt herpakt !
Hou je van biefstuk ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat klotegras zit me nog steeds niet lekker
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:47 schreef kleinzusje het volgende:
Question:
wordt dit Tennis Update Topic 2008 op prijs gesteld ?
Hoef geen standbeeld, yada yada yada
Ik zie overigens wel een Lacoste shirt als tafelgenoot....had Andy toevallig ook hongerquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Een echte Nalby, de steak laten liggen en beginnen met de patat
Jemig Nalbyquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zie overigens wel een Lacoste shirt als tafelgenoot....had Andy toevallig ook honger
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig Nalby![]()
Dat me dat nou niet niet opviel !
Doe is een linkje, beroemdheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |