bikinipics ftw!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:01 schreef Electro-Worm het volgende:
Arrogant dat ze is. Ik heb nog een hele mooie szrr.rar
Maar als ik die post, ben ik net zo'n dom kind als zij![]()
Dus nee, doe ik maar niet.
quote:
no shit, stond op vliegveld in düsseldorf, kwam net teruggevlogen uit ibiza.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:25 schreef Q_Orianka het volgende:
Ligt het aan mij, of is haar huid verbrand?
joh. iets met leidingbouw, verlichtingstechniek, infrastructuur blabla.quote:
Nieuw soort BDSM? Ik word oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef SZRR het volgende:
[..]
joh. iets met leidingbouw, verlichtingstechniek, infrastructuur blabla.
kantoor stumperquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:32 schreef Scorpie het volgende:
Was je weer iemand aan het afwerken tussen de steigerpijpen?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:11 schreef postmortum het volgende:
ik mis de gouden ketting met haar naam erop![]()
wie shopt die er ff in
Hoe zitten die 2 Sen vast?quote:
HaTurSzz blYve HatUrSzz !!1!1 KunnE Nii heBbe Da zY kanSzzlo0s zYn &nd Mii NiieT!!11quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom men zo op haar reageert.Ik vond haar opmerking in dat topic wel goed eigenlijk.
Welnee. Ik vind het gewoon mooi om zo iemand als jij flink te irriteren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:38 schreef SZRR het volgende:
[..]
HaTurSzz blYve HatUrSzz !!1!1 KunnE Nii heBbe Da zY kanSzzlo0s zYn &nd Mii NiieT!!11
nee, nu even serieus, ze voelen zich ook aangesproken, dus doen ze een poging tot verdediging.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zou dr toch markant 30 kilometer van de kust in zee pleuren rollen, zo`n vetklep met praatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |