Zodra je alles rond hebt plaats je wel even een topic van je nieuwe stekje he?:)quote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef Syytön het volgende:
Succes met koopsubsidie TS, ben daar zelf nu ook mee bezig, hoop eind deze week bericht hierover te krijgen, dan is nl de datum van de ontbindende voorwaarden. Tot die tijd durf ik echt geen topic te openen.
Ja tuurlijk, moet een hoop gebeuren, maar zolang niets officieel is durf ik geen topic te openen.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef koene het volgende:
[..]
Zodra je alles rond hebt plaats je wel even een topic van je nieuwe stekje he?:)
Nee, maar als je een hypotheek wil gaan afsluiten, gaan ze kijken of je elders kredieten hebt openstaan.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:31 schreef marky het volgende:
Dat je bij de BKR geregistreerd staat wil nog niet zeggen dat je een slechte betaler bent. Er wordt wel bijgehouden hoe je betaald mocht je daarin achterstanden krijgen dan hodt de BKR dat bij en kan dat wel gevolgen hebben. Betaal je altijd netjes dan staat dat ook bij de BKR en dat kan alleen maar een pre zijn.
Dat dus...quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, maar als je een hypotheek wil gaan afsluiten, gaan ze kijken of je elders kredieten hebt openstaan.
(omdat je wellicht meer zou willen gaan lenen dan je aankan)
En als je elders een kredietmogelijkheid hebt (hoeft dus niet eens een krediet te zijn), gaan ze piepen.
Wat je had kunnen doen (beetje mosterd na de maaltijd) was langere termijn vragen voor ontbindende voorwaarden.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef Syytön het volgende:
Succes met koopsubsidie TS, ben daar zelf nu ook mee bezig, hoop eind deze week bericht hierover te krijgen, dan is nl de datum van de ontbindende voorwaarden. Tot die tijd durf ik echt geen topic te openen.
quote:Ontbindende voorwaarden zijn altijd verbonden aan een bepaalde termijn. Deze stelt u in overleg met de verkoper vast. Wanneer u binnen de overeengekomen termijn nog geen uitsluitsel heeft over één van de gestelde voorwaarden kunt u de overeenkomst laten ontbinden of de ontbindende voorwaarden verlengen in overleg met de tegenpartij. U moet hoe dan ook actie ondernemen en de tegenpartij inlichten. Dit doet u middels een aangetekende brief met handtekening of per fax met een ontvangstbevestiging.
Ik heb igg geleerd meteen een ruime periode te vragen aangezien ik door diverse medische crap altijd een keuring moet ondergaan. (en dat gaat allemaal niet heel snel.. eerst afspraak maken en dan nog wachten tot de keuringsarts zijn rapport heeft opgemaakt, heeft doorgestuurd en dan weer totdat dat beoordeeld is door de arts van de verzekeringsmaatschappij)quote:Op maandag 14 juli 2008 09:36 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Wat je had kunnen doen (beetje mosterd na de maaltijd) was langere termijn vragen voor ontbindende voorwaarden.
Echter, je weet dat je ook nu nog aan kopers kan vragen of ze de termijn willen verlengen?
Hierover wordt gezegd:
[..]
Ik heb al twee weken verlenging gehad. Morgen verlopen de ontbindende voorwaarden. De verkoper gaat morgen op vakantie en wilt dan zekerheid hebben. Ik heb dinsdag vernomen dat Senter Novem bezig was met de aanvragen van 1 juli. Ik geloof dat het op 4 juli is ingediend. Ik ga vandaag even bellen of de ontbindende voorwaarden misschien een paar dagen verlegd kunnen worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:36 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Wat je had kunnen doen (beetje mosterd na de maaltijd) was langere termijn vragen voor ontbindende voorwaarden.
Echter, je weet dat je ook nu nog aan kopers kan vragen of ze de termijn willen verlengen?
Hierover wordt gezegd:
[..]
Klets...quote:Op maandag 14 juli 2008 09:33 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dat dus...
Plus het feit dat een bank of hypotheekverstrekker enkel kan zien dat er een registratie is. De bank of hypotheekverstrekker kan niet zien of dit positief is of negatief ivm privacy.
Dus eigenlijk is dat hele positieve BKR gewoon gelul want ze gaan in 9 van de 10 gevallen toch weigeren je geld te verstrekken.
Vage shit, nou ja het is in ieder geval geregeld nu.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Klets...
Een BKR-codering is voor elke instelling te zien. Heeft niets met privacy te maken.
Begrijpelijk dat de verkoper duidelijkheid wil maar hij zou zich ook een beetje in jouw situatie kunnen verplaatsen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken verlenging gehad. Morgen verlopen de ontbindende voorwaarden. De verkoper gaat morgen op vakantie en wilt dan zekerheid hebben. Ik heb dinsdag vernomen dat Senter Novem bezig was met de aanvragen van 1 juli. Ik geloof dat het op 4 juli is ingediend. Ik ga vandaag even bellen of de ontbindende voorwaarden misschien een paar dagen verlegd kunnen worden.
Wanneer heb jij de koopsubsidie ingediend?
Nou... Nog niet...quote:
Helaas heb ik vandaag niets gehoord over de koopsubsidie, dus nog maar wachten. Heb een week uitstel gekregen voor de ontbindende voorwaarden. Hypotheek wil ook niet echt vlotten, elke keer vragen ze om nog meer aanvullende stukken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Nou... Nog niet...![]()
Nu dus 2 á 3 weken wachten op de uitspraak van de koopsubsidie...![]()
Dus we moeten nog effe afwachten...
Pff idd, echt een ramp!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar heb je hier (Den Bosch) amper een tweekamerappartement voor, laat staan in een leuke buurt.
honderdzevenendertighalf...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:49 schreef pepu het volgende:
Dengama, proficat! En wat was de prijs uiteidenlijk na 2 jaren onderhandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |