Dit forum is nu hernoemd tot "Big Brother - Serieus en Aktueel"
In dit forum zul je topics tegen komen als voer voor psychologen etc. Verder ook de columns van onder andere doordevil en het verslag van de live streams blijft in dit forum. Andere onderwerpen kun je vanaf nu kwijt in het TWEEDE Big Brother forum (jaja, we groeien de pan uit )
Veel plezier een ieder.
Misschien is BB ZELF niet meer interessant genoeg... en wordt er daarom alleen nog maar over bijzaken gelult..
We moeten onszelf niet meteen TE serieus gaan nemen lijkt me. Maar in alle gevallen geldt dat je gewoon ff nadenkt in welk forum je bericht hoort, en vinden wij als admins en moderators dat 'ie verkeerd staat zullen we 'm verplaatsen en dat is dan meteen end of discussion.
Bijkomend voordeel is dat door het opsplitsen we een stuk minder streng hoeven te zijn met het sluiten van topics. Dubbele topics zijn nog steeds een no-no, maar er is nu ruimte voor sub-topics.
Ruud on xtc bijvoorbeeld zou wellicht weer een eigen topic kunnen krijgen.
Ook voor de "die is zwanger, die is zwanger" topics is in principe weer wat ruimte.
We zullen 't wel in de gaten houden want ook in het nieuwe forum moet de boel niet uit de hand gaan lopen, maar de druk is in ieder geval een beetje van de ketel za'k maar zeggen.
Zouden de gesloten topics in dit forum nu niet weg kunnen(de meeste zijn onzin)want nu duurt het toch nog vrij lang om te laden terwijl je er toch niet meer in kunt reageren en ze eigenlijk ook niet in dit forum thuishoren.
Het is maar een idee
Verder vindt ik het een goed idee, Danny, maar ook een beetje riskant. We merken toch allemaal dat de aandacht in BB wat aan het tanen is. Het kan wel zijn dat half NL nu aan het borduren is geslagen, maar in m'n vriendenkring hoor ik meer en meer dat iig de lengte van het BB-project parten gaat spelen. Ikzelf was al behoorlijk geminderd (maar las FOK!forum wel bijna elke dag). Het gegoochel mat nieuwe mensen droeg natuurlijk ook niet bij aan de 'bonding' van ons met de bewoners. (door de nominaties van vanavond kan dat trouwens weer ietsje recht gezet worden) Maar het FOK!forum opsplitsen maakt het gewoon minder "samen". Aan de andere kant; het gekrakeel (terecht en/of onterecht) over de toeloop van ex-VOO-forummers maakte wel duidelijk dat de spoeling hier ook dun aan het worden was. Nu je de thema's 'Gein/ongein' en 'Serieus' zo duidelijk hebt durven definieren heb ik toch wel hoop dat FOK!BB-forum het einde wel zal halen.
GO FOK!forum GO
--------------------
Bart: "We zijn zelfs voer voor psychologen."
Voor modereren zit je tegen de 9,5 aan ..
Dit deed ik inderdaad al(zelfs op de topics van de laatste dag)maar toch bedankt voor je reactie.
ik blijf dit toch een goed idee vinden van Danny
quote:
op 11-08-1999 om 07:51 PM schreef mrNatural het volgende:
Beste Bully, als je in je "pref's" de topics op alleen die van de laatste twee dagen zet scheelt het al heel wat (of heb je dat al gedaan?).GO FOK!forum GO
quote:Dit hele forum wordt spannender dan het hele Big Brotherprogramma geloof mij maar.
op 11-08-1999 om 06:34 PM schreef Sniper het volgende:
Goed idee...maarrrrr 't zal wel weer de nodige discussie los maken, als "Waarom moet dit in Onzin", "Ik vind dat deze topic naar Onzin moet" bladibladibla etc.Misschien is BB ZELF niet meer interessant genoeg...
en wordt er daarom alleen nog maar over bijzaken gelult..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |