hier is het ook echt heeeeerlijk weer. Geen wolkje aan de lucht. Moet je maar niet 'landinwaarts' wonen zoals Piet Paulusma voorspelt heeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef Jipje het volgende:
Ik zit hier gewoon met het licht aan....
Als het nou gewoon even snel gaat regenen en daar weer opklaart, kan ik vanmiddag tenminste buiten zitten...![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
Hertentamen vrijdag: 6.0![]()
Niet echt super, maar het is weer 7.5 EC
nicequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
hier is het ook echt heeeeerlijk weer. Geen wolkje aan de lucht. Moet je maar niet 'landinwaarts' wonen zoals Piet Paulusma voorspelt heeft
Wat heeft de politie dan gedaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik werd net aangesproken door de eigenaren vd hond die die van mij gebeten heeft.
Ze waren boos dat ik de politie erbij gehaald had. Ze vonden dat het ook wel zo geregeld had kunnen worden.
Toen zei ik, als jullie dat zuo graag gewilt hadden.. waarom heb ik jullie diezelfde avond dan niet voor de deur zien staan? Je weet waar ik woon. Mijn hond had een wond, die van jullie niet. Toen was het stil
dat noemt men UPGquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik werd net aangesproken door de eigenaren vd hond die die van mij gebeten heeft.
Ze waren boos dat ik de politie erbij gehaald had. Ze vonden dat het ook wel zo geregeld had kunnen worden.
Toen zei ik, als jullie dat zuo graag gewilt hadden.. waarom heb ik jullie diezelfde avond dan niet voor de deur zien staan? Je weet waar ik woon. Mijn hond had een wond, die van jullie niet. Toen was het stil
Foei tegen die hond gezegd....quote:
wattuh?quote:
Nou, dat zal je wel een fijn gevoel geven danquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Politie is niet geweest, alleen de stadswachten en die hebben hun vriendelijk verzocht hun hond vast te leggen. Dit zijn ze niet van plan, zei die mevrouw net. Meer is er niet gebeurd, heb heus geen aangifte of iets gedaan.. ook geen schadeclaim, alleen de stadswachten verzocht er heen te gaan om dat te verzoeken.
Uit Positie Gelultquote:
Tja, als ik de hond daar inderdaad weer dagelijks vast zie liggen zal ik de stadswachten nog eens bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dat zal je wel een fijn gevoel geven dan
Kan je er beter zelf heen
tis volgens mij niet echt haags ofzoquote:
Ja, geeft het je een beter gevoel nuquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, als ik de hond daar inderdaad weer dagelijks vast zie liggen zal ik de stadswachten nog eens bellen.
Er staat duidelijk in de APV van Winschoten dat honden vast moeten liggen.. punt. Mevrouw was het daar niet mee eens, want haar hond was niet vals en lag op eigen erf. Dat daarbij de stoep en de weg oook hoort ziet ze blijkbaar niet
Nou dat wat ik als eerste zei was het eind. Vond het wel grappig dat ze stilgevallen was en dat er buren bij stonden die hevig aan het knikken warenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, geeft het je een beter gevoel nu?
Want dat was de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |