nicequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
Hertentamen vrijdag: 6.0![]()
Niet echt super, maar het is weer 7.5 EC
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
Hertentamen vrijdag: 6.0![]()
Niet echt super, maar het is weer 7.5 EC
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
hier is het ook echt heeeeerlijk weer. Geen wolkje aan de lucht. Moet je maar niet 'landinwaarts' wonen zoals Piet Paulusma voorspelt heeft
Wat heeft de politie dan gedaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik werd net aangesproken door de eigenaren vd hond die die van mij gebeten heeft.
Ze waren boos dat ik de politie erbij gehaald had. Ze vonden dat het ook wel zo geregeld had kunnen worden.
Toen zei ik, als jullie dat zuo graag gewilt hadden.. waarom heb ik jullie diezelfde avond dan niet voor de deur zien staan? Je weet waar ik woon. Mijn hond had een wond, die van jullie niet. Toen was het stil
dat noemt men UPGquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik werd net aangesproken door de eigenaren vd hond die die van mij gebeten heeft.
Ze waren boos dat ik de politie erbij gehaald had. Ze vonden dat het ook wel zo geregeld had kunnen worden.
Toen zei ik, als jullie dat zuo graag gewilt hadden.. waarom heb ik jullie diezelfde avond dan niet voor de deur zien staan? Je weet waar ik woon. Mijn hond had een wond, die van jullie niet. Toen was het stil
Foei tegen die hond gezegd....quote:
wattuh?quote:
Nou, dat zal je wel een fijn gevoel geven danquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Politie is niet geweest, alleen de stadswachten en die hebben hun vriendelijk verzocht hun hond vast te leggen. Dit zijn ze niet van plan, zei die mevrouw net. Meer is er niet gebeurd, heb heus geen aangifte of iets gedaan.. ook geen schadeclaim, alleen de stadswachten verzocht er heen te gaan om dat te verzoeken.
Uit Positie Gelultquote:
Tja, als ik de hond daar inderdaad weer dagelijks vast zie liggen zal ik de stadswachten nog eens bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dat zal je wel een fijn gevoel geven dan
Kan je er beter zelf heen
tis volgens mij niet echt haags ofzoquote:
Ja, geeft het je een beter gevoel nuquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, als ik de hond daar inderdaad weer dagelijks vast zie liggen zal ik de stadswachten nog eens bellen.
Er staat duidelijk in de APV van Winschoten dat honden vast moeten liggen.. punt. Mevrouw was het daar niet mee eens, want haar hond was niet vals en lag op eigen erf. Dat daarbij de stoep en de weg oook hoort ziet ze blijkbaar niet
Nou dat wat ik als eerste zei was het eind. Vond het wel grappig dat ze stilgevallen was en dat er buren bij stonden die hevig aan het knikken warenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, geeft het je een beter gevoel nu?
Want dat was de vraag
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar uiteindelijk helpt het waarschijnlijk geen flikker, dus echt een goed gevoel niet nee.
Een valse Rottweiler als hond nemen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja wat had ik dan moeten doen? Me op zo'n toon laten aanspreken en maar gewoon verder lopen
Verder lopen en een paar uur later langsgaan en er in alle rust met die mensen over praten. Lukt dat niet kan je altijd nog andere wegen zoeken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja wat had ik dan moeten doen? Me op zo'n toon laten aanspreken en maar gewoon verder lopen
even iets heel anders.. verander je UI eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Met duitse vlaggetjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
even iets heel anders.. verander je UI eens
Dat die hond die van mij beet is alweer anderhalve week geleden hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Verder lopen en een paar uur later langsgaan en er in alle rust met die mensen over praten. Lukt dat niet kan je altijd nog andere wegen zoeken.
Nee dan krijg je zelf een bekeuring aan je broek.quote:
Moet je een beetje huilenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
even iets heel anders.. verander je UI eens
Dan nog liever turksequote:
Nou, dat zeker niet. Die gasten hebben echt voor geen meter gevoebald de laatste wedstrijdenquote:
Ik geloof niet dat die hond echt vals is.. hij is meer heeeeel enthousiast en gaat op alles en iedereen af. Hoe het tot het bijten van mijn hond is gekomen, tja.. dat is iets wat alleen die honden weten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee dan krijg je zelf een bekeuring aan je broek.![]()
Ik zou gewoon aangifte doen als die hond niet vast ligt de volgende keer dat je er voorbij loopt. Ik vind dat je die mensen er zeer zeker op aan moet spreken. Nu was het jouw hondje, volgende keer pakt dat beest een kind. Ik weet wel dat ze die hond dan afmaken, maar dat kind is getekend voor het leven. Hij mag dan niet vals zijn tegen zn baas, maar tegen andere wezens is hij dat dus wel...![]()
Goed gedaan Kiwi, keep up the good work
Wat doe je moeilijk... loop ergens anders heen dan. Je lijkt wel zo'n verzuurde 70+ die 50 jaar in de mijnen gewerkt heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die hond echt vals is.. hij is meer heeeeel enthousiast en gaat op alles en iedereen af. Hoe het tot het bijten van mijn hond is gekomen, tja.. dat is iets wat alleen die honden weten.
Alles wat ik vraag is dat die gewoon aan een lange lijn vast ligt, zodat die niet op de stoep kan komen en ik (en anderen) daar normaal langs kunnen lopen zonder dat we die hond bovenop ons hebben.
In word? Doe je dat niet terwijl je aan het schrijven bent?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:03 schreef Californium het volgende:![]()
lekker gegeten...Nu een inhoudsopgave van me labjournaal maken
190 pagina's
![]()
Kende ik eerst ook niet, maar sinds ik het ken gebruik ik het overal voorquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:04 schreef jackson het volgende:
Of ben je zo iemand die niet weet hoe je hoofdstukken in moet delen en inhoudsopgaves automatisch kan laten generen?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
In word? Doe je dat niet terwijl je aan het schrijven bent?
Of ben je zo iemand die niet weet hoe je hoofdstukken in moet delen en inhoudsopgaves automatisch kan laten generen?
Snap ik, anders word je gillend gekquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Kende ik eerst ook niet, maar sinds ik het ken gebruik ik het overal voor
Okee, genoeg.. ik ga me nog boos zitten maken hier om iemand die er niks van weet iets uit te leggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk... loop ergens anders heen dan. Je lijkt wel zo'n verzuurde 70+ die 50 jaar in de mijnen gewerkt heeft.
Inderdaad.. het was verschrikkelijk om door te krijgen hoe het werkt, maar nu ik het snap is het inderdaad wel ideaal.. Jammergenoeg moet je een halve compunerd zijn voor het luktquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Kende ik eerst ook niet, maar sinds ik het ken gebruik ik het overal voor
Snel editten hèquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, genoeg.. ik ga me nog boos zitten maken hier om iemand die er niks van weet iets uit te leggen
Grande Puntoquote:
Welnee joh, gewoon de opmaak van je Koppen goed instellen, en voor de rest alleen ff aanklikkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
Inderdaad.. het was verschrikkelijk om door te krijgen hoe het werkt, maar nu ik het snap is het inderdaad wel ideaal.. Jammergenoeg moet je een halve compunerd zijn voor het lukt
Ja maar ik wilde ook de opmaak van de inhoudsopgave aanpassen enzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee joh, gewoon de opmaak van je Koppen goed instellen, en voor de rest alleen ff aanklikken
Ik heb een Suzuki Alto uit 2003quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
wat voor 1 heb je??ik en grijze kia pride uit '95
geweldig ding is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |