Neehee, de condoom doe je er later omheen anders smelt het weg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:03 schreef afcajos het volgende:
Pak een jampotje, doe er een condoom overheen, ff in de magnetron en je hebt een namaak kutje van een jampotje
Ik wil geen vrouw, ik wil een meisje!~!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:01 schreef skyrebel het volgende:
weet je zeker dat je een vrouw wilt of zit je nog in de ontkenningsfase
Jee, jij had ook geen leven ooitquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:03 schreef afcajos het volgende:
Pak een jampotje, doe er een condoom overheen, ff in de magnetron en je hebt een namaak kutje van een jampotje
Wat insinueer je hiermee, Chriz2k?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:07 schreef Chriz2k het volgende:
Sommige mensen hebben seks, sommige mensen zijn maagd en zitten de hele dag op Fok!
That's life.
Ik denk dat ie hiermee insinueert dat je moeder het eerste schaap ter wereld was die zichzelf prostitueerdequote:
Gejat van Spuite en Slikkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:03 schreef afcajos het volgende:
Jong jouw moeder heeft zo'n uitgewoonde kut dat als je haar in een ander heelal zou zien, je een zwart gat zou zien wat alles naar binnen slurpt!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:10 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hiermee insinueert dat je moeder het eerste schaap ter wereld was die zichzelf prostitueerde
Wellicht, maar ik heb van wat dames een zekere formule geleerd: Haten² = Verlaten²quote:
Kom je hierheen dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik heb van wat dames een zekere formule geleerd: Haten² = Verlaten²
Dus dan ga ik maar.
jouw moeder laat zoveel zaad in haar kut spuiten, dat als ze een hooverdam in haar kut had gehad, ze in de complete wereldenergiebehoefte kan voorzienquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jong jouw moeder heeft zo'n uitgewoonde kut dat als je haar in een ander heelal zou zien, je een zwart gat zou zien wat alles naar binnen slurpt!
Verrassing?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Godverdomme, dit topic gaat de verkeerde kanker-richting op!
Jaloers omdat ik een chick heb geregeld in jouw topic.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die diss flapt er niet lekker uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef P8 het volgende:
[..]
jouw moeder laat zoveel zaad in haar kut spuiten, dat als ze een hooverdam in haar kut had gehad, ze in de complete wereldenergiebehoefte kan voorzien
Je wilt richting de sterren ??quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |