Hoor je echt veel te weinig op 3FM. Ik pleit er daarom ook voor haar nog een keer Meeeeeeegahit te maken!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
OWWWWWWWYESSSSSSSSSSS!
AMY MACDONALD![]()
![]()
.
* Sirolf schopt Roel naar KLBquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
OWWWWWWWYESSSSSSSSSSS!
AMY MACDONALD![]()
![]()
.
Slordig...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Wat een slechte rebus in de GIEL nieuwsbrief...
[ afbeelding ]
Wie ziet de fout?
The upside is... what?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Valerio naar BNN, yes !!
Nooit meer wakker worden met Valerio op TMF en noem al zijn andere succesvolle programma's maar op. Hoogtepunt was natuurlijk de uitzending met de hockey chicks. Legendarisch!
Kijken wat TMF voor vervanger gaat halen..
Ik ga denk ik mijn BNN lidmaadschap maar opzeggen ofzo. Valerioquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Valerio naar BNN, yes !!
Nooit meer wakker worden met Valerio op TMF en noem al zijn andere succesvolle programma's maar op. Hoogtepunt was natuurlijk de uitzending met de hockey chicks. Legendarisch!
Kijken wat TMF voor vervanger gaat halen..
Dat had ik na dat trieste kijk-mij-es-aan-de-noordrem-trekken al gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik mijn BNN lidmaadschap maar opzeggen ofzo. Valerio
BNN heeft geweldige presentatoren gekent en hebben er ook een paar leukequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ik na dat trieste kijk-mij-es-aan-de-noordrem-trekken al gedaan.
Had ik toch al niet dus dat scheelt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:12 schreef borisz het volgende:
Ik ga denk ik mijn BNN lidmaadschap maar opzeggen ofzo. Valerio
En vroeger ook Edo, met de BNN Cashcab.. en Kannibalen..quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef borisz het volgende:
[..]
BNN heeft geweldige presentatoren gekent en hebben er ook een paar leuke
Sofie
Filemon![]()
Lodiers
Maar verder is BNN ook niet meer wat het geweest is.
Gebruik dan een PI. En aangeven wat we bij TMF "gaan missen" (like we still watch) klinkt niet alsof het net zo'n deprimerende aanwinst is voor BNN. Of dat we willen weten wat er nu op TMF dan gebeurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |