Serieus vrees ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL. Een Pet Shop Boys-alarm? Is dat een grapje, of moet ik het serieus zien?
nee, serieusquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jup, helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer vond ik 'm ook niks. Maar vind het wel een leuke afwisseling tussen de standaardmeuk die gedraaid wordt
Voor de rest niet echt een topplaat
Het PSB-alarm is een begrip, maar staat nog net niet in de Dikke van Dale.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's minder!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets verkeerds gegeten ben ik bang. Of een virusje, begin nu ook her en der spierpijn te krijgen... de kinderen waren de laatste dagen ook nogal van hetdus kan best zijn dat ik iets heb opgepikt van ze
Bijna dagelijks komt 'ie wel voorbij hoor, maar dan alleen in de Arbeidsvitaminen, MetMichiel en Ekstra Weekend. Zie ook www.petshopboysalarm.nlquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hehehe ik heb Ekdom inderdaad vorig jaar bij het PSB-concert gezien, maar ik wist niet dat ze een 'PSB Alarm' hadden op de Nederlandse radio. Wat mij betreft mag dat alarm dagelijks meerdere keren afgaan trouwens. En dan vooral eens dat wat minder bekende singles
Ik wist niet dat Biohazard nog bestondquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef TheZapster het volgende:
Grunten voor Punten![]()
SLAYER en BIOHAZARD
heel irritant. drink nu theequote:
Lastig, maar ik ga voor nummer 2 en anders 1 !quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef borisz het volgende:
Om half vier zijn sommige mensen die even iets te drinken gaan halen of mensen zoals AZ die de radio extra hard zetten![]()
Woendsdag is Hakkuhdag in RabRadio! Wat een lastige keuze moet je maken vandaag...
Nakatomi - Children of the night
Dune - Rainbow to the stars
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days
Rabbering heeft echt maar 2 ceedeetjes hequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef borisz het volgende:
Om half vier zijn sommige mensen die even iets te drinken gaan halen of mensen zoals AZ die de radio extra hard zetten![]()
Woendsdag is Hakkuhdag in RabRadio! Wat een lastige keuze moet je maken vandaag...
Nakatomi - Children of the night
Dune - Rainbow to the stars
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days
Kan best, rab is weinig orgineel met happy hardcore platen. Hij heeft 10 platen waarvan er iedere week 3 in de Poll gaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
Zijn dat niet die van vorige week en de week daarvoor Borisz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |