Dank je wel!
Heb er onwijs zin in allemaal! Als ik de mooie foto's van de mensen hier zie word ik alleen nog maar enthousiaster!!
Zal mijn aanzoek even vertellen!
Waren op vakantie in Griekenland, het eiland Kos.
Kennissen van ons wonen daar. Had hun gevraagd een ontbijt op het strand te regelen.
S'morgen mijn vriendin wakker gemaakt voor een strandwandeling. Na een lekker stuk gewandeld te hebben kwamen wij bij een kleed waarop croissantjes lagen, jus dórange, verse broodjes, gekookte eitje.
Dus ik zeg wij gaan lekker ontbijten, ze had het totaal niet verwacht.
Ondertussen had ik de ring in een doosje in mijn broekzak. Bleef steeds aan de haar zijde lopen waar zij dat uitstekende doosje niet kon zien haha.
Na ontbijt haar mee naar de zee genomen. Toen op mijn knieeen, ring gepakt en haar ten huwelijk gevraagd. uiteraard meteen JA!!
Daarna op ons kleed nog lekker champagne gedronken samen!!
We waren met zijn 7en op vakantie. S'middags gingen we luchen met elkaar, die vrienden uit Kos en nog wat griekse mensen. Voor iedereen had ik geregeld dat er taart was en champagne na de lunch als verrassing. Griekse traditie is om dit te delen. zo gezegd zo gedaan, iedeen in dat restaurant kreeg taart en champagne! Was echt super om mee te maken!
[ Bericht 80% gewijzigd door nelisb op 10-07-2008 15:12:38 ]